Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 54 van 58 EersteEerste ... 4445253545556 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 531 t/m 540 van 576
  1. #531
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Inderdaad. Compleet uit de lucht gegrepen bewering zo van: een bouwer die ik ken weet dat cs fenders in Indonesië geproduceerd worden.
    Kom maar mer bewijzen, rapporten, adressen van fabrieken en contactpersonen van die fabrieken daar.
    Tot die tijd is het puur speculatie en hear say. En zeker niet verstandig dit als bouwer te noemen. Ook het feit dat je met iemand als Galama kennis deelt, pleit niet voor je. Die man hoor ik nergens meer bij de betere gitaar zaken. Wel zie ik af en toe gitaren uit de 80s voorbijkomen voor 4K of meer, wat ook niet in z'n voordeel werkt.

  2. #532
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Wat is er eigenlijk mis met (de gutaren van) Galama? Ik heb er nooit op gespeeld, maar er zitten best wel beauties tussen toch?

  3. #533
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AURA Bekijk bericht
    Als je wil googlen Rebellionguitars en dan wel aan elkaar vast anders krijg je een Franse firma
    Zoiets als Slagerij van Kampen? Ik heb je verhaal overigens aandachtig gelezen. Door de afstand zal ik daar niet snel terecht komen. Maar toch goed om kennis te nemen van jouw ervaringen.

  4. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ook het feit dat je met iemand als Galama kennis deelt, pleit niet voor je. Die man hoor ik nergens meer bij de betere gitaar zaken. Wel zie ik af en toe gitaren uit de 80s voorbijkomen voor 4K of meer, wat ook niet in z'n voordeel werkt.
    wat een vreemde redenatie, galama is een vakman die niet zo heel aktief meer is, hij is er volgens mij een tijd helemaal mee gestopt en wat hij in de 80's bouwde zijn ondertussen zware collectorsitems met de daar aan hangende prijs geworden.
    als ik me niet vergis is hij in 2007 na jaren stilte weer begonnen met gitaar bouwen en dat zal wel niet in grote getallen zijn, anno is ook een tegendraadse bouwer die het net iets anders doet dan anders, vooral in keuze van houtsoorten.
    maar wat heeft die man een juweeltjes gebouwd, vind ze mooier dan de over the top dingen van teye, ook een fries trouwens, die vooral in de usa een hit is.
    ook heb je rosenau , rose guitars de enige nederlandse gitaarbouwer die het destijds met gibson aan de stok kreeg omdat de les pauls die hij bouwde te exact en zelfs beter waren dan het origineel, hij heeft toen ook de kop aangepast, man bouwde misschien 10 gitaren per jaar maar gibson was not amused.
    ook hij bouwt na jaren rust weer, en ook zijn name hoor je niet in veel in de betere muziekzaken.
    heins is bekender dan galama en rosenau omdat die de boel net wat beter aan de man bracht.

  5. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AURA Bekijk bericht
    Ik hoop dat je snapt dat ik er flauw van ben ik wil graag een goed product voor een redelijke prijs op de markt brengen en gitaarbouw is een soort verslaving
    Gijs werkt nog steeds in de jachtbouw omdat hij anders niet rond kan komen ondanks dat hij top of the Bill bouwr
    tip boek volgend jaar een stand op de noordergitaardag, daar komen veel gitaarbouwers en krijg je naamsbekendheid mee en misschien sleep je zelfs een paar bestellingen binnen, daarbij is het nederlands leukste gitaarbeurs en heb je er een topdag.

  6. #536

    Standaard

    Da's heel bijzonder om in deze context genoemd te worden, ik nodig je bij deze uit om een boekje open te doen. Groet, Eric. ps een dikke graag!

  7. #537

    Standaard

    laat maar zitten !!!

  8. #538
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Gijs... Frans... Eric... Ik zal een deel gemist hebben, maar ik volg het niet meer... Misschien een idee om naast een gedeelte off topic ook een gedeelte soap aan te maken en zo gauw als dat het een soap dreigt te worden daar naar toe te verplaatsen?

  9. #539
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Eric Smit doel op post 516.
    Wel er even bijblijven Brum!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #540
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ja sorry... Toen we bij Meppel ergens afsloegen was ik het al een beetje kwijt geloof ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top