Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 53 van 58 EersteEerste ... 3435152535455 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 521 t/m 530 van 576
  1. #521

    Standaard

    Ik heet lennard van der zwaag
    Ik woon in wyns bartlehiem 5
    9091bj
    Als je wil googlen Rebellionguitars en dan wel aan elkaar vast anders krijg je een Franse firma
    Btw nr 106405135b01
    Ik heb niets te verbergen hoor

  2. #522

    Standaard

    Oja als je via Google earth kijkt kun je ook nog zien dat ik in een kapitaal huis woon en bel aub Gijs op of hij mij ook kent

  3. #523
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AURA Bekijk bericht
    Ik heet lennard van der zwaag
    Ik woon in wyns bartlehiem 5
    9091bj
    Als je wil googlen Rebellionguitars en dan wel aan elkaar vast anders krijg je een Franse firma
    Btw nr 106405135b01
    Ik heb niets te verbergen hoor
    O nee, dat bedoel ik ook niet. Ik was gewoon nieuwsgierig naar wie jij bent en hoe je heet omdat ik de meeste bouwers aardig goed ken. Btw nummers zegt me niets hoor en ik geloof je best wel. Alleen heb ik nog nooit van je gehoord. That's all!

  4. #524
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Waarom zou ik Gijs bellen?

  5. #525

    Standaard

    Ik hoop dat je snapt dat ik er flauw van ben ik wil graag een goed product voor een redelijke prijs op de markt brengen en gitaarbouw is een soort verslaving
    Gijs werkt nog steeds in de jachtbouw omdat hij anders niet rond kan komen ondanks dat hij top of the Bill bouwr

  6. #526
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    wat een raar topic

  7. #527
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AURA Bekijk bericht
    Ik hoop dat je snapt dat ik er flauw van ben ik wil graag een goed product voor een redelijke prijs op de markt brengen en gitaarbouw is een soort verslaving
    Gijs werkt nog steeds in de jachtbouw omdat hij anders niet rond kan komen ondanks dat hij top of the Bill bouwr
    Als je dat wilt doen moet je het zonder inmenging van anderen doen. Anders wordt je het bekende bokje.

  8. #528
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    wat een raar topic
    Is het ook

  9. #529
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AURA Bekijk bericht
    Ik hoop dat je snapt dat ik er flauw van ben ik wil graag een goed product voor een redelijke prijs op de markt brengen en gitaarbouw is een soort verslaving
    Gijs werkt nog steeds in de jachtbouw omdat hij anders niet rond kan komen ondanks dat hij top of the Bill bouwr
    Wil je je producten voor een redelijke prijs op de markt brengen, begin dan met onder die advertenties op marktplaats een markt conforme verkoopprijs te vermelden. Is commercieel handiger dan je het nu doet.
    Maak voor jezelf per bouwsel een kostprijs calculatie en gooi er dan een verkoopmarge overheen van wat jij denkt dat redelijk en kansrijk is om te verkopen. Simpel toch? Zeker als je kleine oplages bouwt is het verstandiger geen wederverkopers in te schakelen. Scheelt je kosten.

  10. #530
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Doe mij dan maar een Fender CS van 75,- USD!
    Eentje maar?


    Ikben helemaal voor het Nederlandse product, en zélfs dat je bij CS Fenders betaalt voor én het fender logo én de CS "status" én de beperkte oplage tov de productiegitaren (en daarmee dus ook betaalt voor zaken die niet direct kwaliteitgerelateerd zijn) maar bouwers die prediken dat je CS Fenders voor $75,- koopt....nee, daar geloof ik persoonlijk geen zak van.
    Ik vraag me zelfs af of het als bouwer slim is om te zeggen; waarom zou ik bij een bouwer het 20-voudige of meer neertellen als het ook voor $75,- kan?

    Edit: Rebellionguitars bekeken op marktplaats. Mooi body en halshout op die twee strats! Maar waarom hebben bij beide strats de neckplates niet rondom even veel hout zitten? Ik zou me er -als voorbeeld- kapot aan irriteren als het randje aan de halszijde groter of kleiner is dan het randje parallel aan de snaren.
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 30 april 2017 om 08:55

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top