Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 51 van 58 EersteEerste ... 414950515253 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 510 van 576
  1. #501
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Samengevat, 2 incompetente kneutertjes die samen bedrijfje aan het spelen waren,
    (uiteraard) ruzie kregen, en waarvan de een hier nu 'huilie huilie' komt doen ...

  2. #502
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Goed samengevat👍
    Niet slim om dat op een forum te kwakken, want wellicht dat een eigenaar van een andere winkel die wellicht interesse heeft in z'n gitaren, dit leest en er toch van af ziet om contact op te nemen omdat hij dit gedoe er niet bij wil.

  3. #503

    Standaard

    Jammer dat er zo kortzichtig word gereageerd, probeer alleen maar te waarschuwen
    Ook de tekst die bij de adv staat is omdat ik al meerdere biedingen heb afgeslagen van 30,40 en 50 euro
    Ook heb ik een aardig klantenbestand waar ik onderdelen etc lever dus ben niet op zoek naar een nieuwe koper

  4. #504
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Waarschuwen is altijd een goede zaak.

  5. #505
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Absoluut, maar waarschuwen kun je ook iets beknopter doen denk ik, zonder dat je mogelijk je eigen zakelijke glazen ingooit.

  6. #506
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AURA Bekijk bericht
    ... dus ben niet op zoek naar een nieuwe koper
    Ah..., vandaar de Marktplaats advertenties

  7. #507
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Ja ik ben ook lost.
    Je wil ze niet verkopen maar als de koper (ik neem aan prijs) ok is wel. Dat geldt voor elke ordinaire advertentie zou je zeggen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #508
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Wel mooie strats. Vraagprijs eronder zetten helpt trouwens wel.
    Absoluut kwaliteirsonderdelen maar niet 100% eigen bouw. Zou ik voor zoiets in de markt zijn, zou ik hooguit 700 euro neerleggen voor een complete samengestelde strat zoals die Gilmour.
    Zou het 100% eigenbouw zijn, dan iets meer, misschien 1100. En heb je echt naamsbekendheid zoals een Smitty en vd Haar dat nu hebben, kan je naar 1500-1700 gaan lijkt mij.

  9. #509

    Standaard

    Ik bouw op geheel eigen wijze gesteund door destijds heins en nog regelmatig galema omdat ik iets onbekender ben dan Smitty en Haar wil niet zeggen dat ik geen goede kwaliteit kan bouwen

    Ik ben me aan het voorbereiden voor een beurs om daar met 10 tot 20 gitaren te gaan staan iedereen is van harte welkom om dan te testen en graag dan je oordeel

    En even over de nekken die kan ik inderdaad ook zelf bouwen doe ik regelmatig

  10. #510
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AURA Bekijk bericht
    Ik bouw op geheel eigen wijze gesteund door destijds heins en nog regelmatig galema omdat ik iets onbekender ben dan Smitty en Haar wil niet zeggen dat ik geen goede kwaliteit kan bouwen

    Ik ben me aan het voorbereiden voor een beurs om daar met 10 tot 20 gitaren te gaan staan iedereen is van harte welkom om dan te testen en graag dan je oordeel

    En even over de nekken die kan ik inderdaad ook zelf bouwen doe ik regelmatig
    Waar woont Galama tegenwoordig?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top