Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 58 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 576
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ik weet het niet ...
    Je denkt dat het is overgespoten omdat je zwart in de neckpocket ziet? Want dat zijn geen sunburst sporen.
    De neck en body horen volgens mij ook bij elkaar, de neck is gemaakt door F. Perez en die meneer werkt in de USA factory wat min of meer betekent dat je gitaar daar ook vandaan komt.

    Over je pickups, ik kan zo niet zien of hij voor Delta gewired is maar dat zal je zelf wel weten. Ik weet verder niet wat voor pickups er in horen maar dit zijn pickups zoals gebruikt in de standard USA strat. Misschien komen ze ook in Mex made voor, dunno.
    Ik sluit ook niet uit dat er een nieuwe loaded pickguard in zit maar de solder leads lijken me virgin.

    Misschien kan het zijn alles toch origineel is? Of dat er enkel een nieuwe pickguard in gezet is (wat zou verklaren waarom hij er niet over wil praten maar toch vindt dat je zeurt?)
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Gaat zeker niet te ver dit te rapporteren aan marktplaats. Je bent opgelicht, deze shop heeft een strafbaar feit gepleegd. Duidelijk toch?
    Marktplaats, ja, politie, weet het niet zo goed. Ik wil me ook niks op de hals halen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Eigenlijk ben ik erg benieuwd wat voor gitaren je hebt ingeruild en hoeveel je bijbetaald hebt.....
    Waarschijnlijk heb ik sowieso teveel betaald en vermoed dat Frans daarom zijn kans schoon zag om me nog wat meer op te lichten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Ik denk dat MP zich niet zomaar mengt in een geschil tussen een consument en detailist. Terecht lijkt mij.

    Zelf zou ik Frans in deze fase nog niet wijzen op dit topic. Dat kon wel eens contraproductief uitpakken.

    Terugsturen zou ik niet doen, eerst de zaak uitvechten lijkt mij.

    Succes er verder mee, ik vind het werkelijk schandalig hoe de shop hiermee omgaat.
    Helemaal mijn idee, Joost. En inderdaad schandalig. Ik hoop dat ieder die dit leest het verhaal kan verspreiden. Een beetje reclame maken voor zijn shop lijkt mij op dit moment al een goeie optie.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik1970 Bekijk bericht
    Domain :
    theguitarfarm.nl
    IP Address :
    108.174.149.222
    ........................................
    Kris

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard The Guitarfarm in Wanneperveen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik weet het niet ...
    Je denkt dat het is overgespoten omdat je zwart in de neckpocket ziet? Want dat zijn geen sunburst sporen.
    De neck en body horen volgens mij ook bij elkaar, de neck is gemaakt door F. Perez en die meneer werkt in de USA factory wat min of meer betekent dat je gitaar daar ook vandaan komt.

    Over je pickups, ik kan zo niet zien of hij voor Delta gewired is maar dat zal je zelf wel weten. Ik weet verder niet wat voor pickups er in horen maar dit zijn pickups zoals gebruikt in de standard USA strat. Misschien komen ze ook in Mex made voor, dunno.
    Ik sluit ook niet uit dat er een nieuwe loaded pickguard in zit maar de solder leads lijken me virgin.

    Misschien kan het zijn alles toch origineel is? Of dat er enkel een nieuwe pickguard in gezet is (wat zou verklaren waarom hij er niet over wil praten maar toch vindt dat je zeurt?)
    Ik zie dat hij overspoten is omdat er 1) een donkere kleur onder de witte lak blijkt te zitten. Ziet er mat donker bruin uit. 2) het artikelnummer en de QC sticker met wit overspoten zijn. Normaal lijkt het me dat deze stickers leesbaar zijn.
    De pickups die er in horen te zitten zijn de fender custom vintage 57/62's. Dat zijn ze ZEKER niet. Ook is de sticker die op de slagplaat staat gedateerd in augustus 2007, terwijl de gitaar zelf uit 2006 komt? Beetje vreemd allemaal, niet?
    Wat de solder leads betreft: alles is origineel, maar uit een andere gitaar. Enkel de leads die naar de output jack lopen zijn duidelijk niet origineel gesoldeerd. Kijk naar de witte en zwarte draad op onderstaande foto. Dat wijst er ook nog maar eens op dat alles uit de body geweest is om deze opnieuw te spuiten.

    Ik denk dat je niet dezelfde fout moet maken als ik door hem het voordeel van de twijfel te geven.
    En dan nog, ALS alles werkelijk origineel zou zijn, wat het hier zeker niet is, dan nog vind ik zijn reacties ongehoord.

    edit: Het is ook niet moeilijk om de load van een slagplaat te vervangen door deze van een andere zonder dat er gesoldeerd hoeft te worden. Gewoon alles er af en een andere samengestelde load er weer op. Enkele schroefjes en klaar is de boel...
    De neck is trouwens ook het enige waar ik niet over twijfel.
    Laatst gewijzigd door Stoffel43; 20 november 2016 om 19:27
    Kris

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ja ok, dat is min of meer wat ik al zei, nieuwe loaded pickguard.
    Ik ben zelf niet overtuigd dat die sporen van formely sunburst zijn. Ik zie een witte primer, een donkere shielding en een eindlak, die laatste ziet er typisch Fender uit.
    Dat er iets van witte verf op de neck zit? Dat zou nog eerder verwijzen naar een Factory spray dan een after spray job lijkt me.
    De knaap heeft iets van een hork, zeker, geen succes voor een ambtelijk loket.

    Maar goed, ik zet het vuur van de pek uit.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 20 november 2016 om 19:41
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard The Guitarfarm in Wanneperveen

    Kan je me verklaren waarom deze stickers witgelakt zijn? Lijkt me niet iets van fender te zijn, toch?

    Ik moet wel toegeven dat hij netjes gelakt is.
    En zo'n slagplaat vervang je ook niet zomaar door 'n veel goedkoper exemplaar zonder de koper hiervan op de hoogte te brengen.
    Mijn pek blijft pruttelen hoor!
    Kris

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Weet jij veel waar die barcode voor was, misschien voor interne factory purposes, staat er op dat ie wit gelakt moet worden.

    Wat je wel weet, het hout en de koffer zijn authentiek, de electronica is fishy. Misschien niet zo'n big deal
    en misschien wist ie het zelf ook niet maar het gebrek aan welwillendheid naar klachten van een klant te luisteren is stuitend. Ik vind trouwens dat je best netjes geweest bent daarin.
    Goed, pek & veren en dan de plomp in jagen. (wel op tijd er weer uitvissen hoor!)
    Laatst gewijzigd door Pepe; 20 november 2016 om 20:00
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Maar de routings zijn wel origineel?

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard The Guitarfarm in Wanneperveen

    Lijkt me wel... ik denk echt wel dat het de correcte body is hoor, maar herlakt om god weet welke reden.
    Laatst gewijzigd door Stoffel43; 20 november 2016 om 20:54
    Kris

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Lijkt me wel... ik denk echt wel dat het de correcte body is hoor, maar herlakt om god weet welke reden.
    Met je vragen kun je ook contact opnemen met Fender. Die kunnen je meer vertellen. Meestal heb je binnen 1 à 2 dagen antwoord.

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Om eerlijk te zijn heb ik ook erg mijn twijfels, qua elektronica en lak. Foto's kunnen bedriegelijk zijn, maar deze kleur wit lijkt mij niet origineel Fender. Ook de routings lijken mij op de één of andere manier niet te kloppen maar ik kan er geen vinger op leggen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top