Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 48 van 58 EersteEerste ... 384647484950 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 471 t/m 480 van 576
  1. #471

    Standaard

    Ben niet zo bekend qua muziek in Meppel, heeft Meppel een muziekwinkel?
    Weet in ieder geval van een klant die alleen een gitaar body bij mij heeft gekocht dat hij de gitaarfarn niet zo zag zitten hij had er een raar voorgevoel bij, hij praatte wel heel positief over de twee jongens van de tonefactory in Hasselt vandaar

  2. #472
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    Interessant leesvoer hier

    Nu zie ik op marktplaats deze USA strat langskomen van de gitaarboer:
    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...talRichSnippet

    Als ik bovenstaande posts zo lees dan vraag ik me af of dit gewoon een goede gitaar voor een zeer nette prijs is of dat er iets raars mee aan de hand is.....
    Is vanuit Eindhoven toch te ver om even te gaan kijken dus ik zal er niet snel komen.

    Offtopic: Ik zie op Marktplaats ook wel eens wat sexy gitaar bodies van Rebellion langskomen... Tis dat ik nu al niet toekom aan de projecten die ik heb liggen anders had ik al lang een tele body besteld. Ik zal vandaag weer eens wat gaan klussen.

  3. #473

    Standaard

    Bij Rebellionguitars word op dit moment gewerkt aan zeer luxe gitaren waaronder een strat David Gilmore signiture
    Specs zijn
    - Mighty mite blonde soft v neck
    - Hipshot locktuners
    - Babicz floating tremelo
    - Emg pickups active
    - 2 piece bookmatched curly ash

    De nadruk ligt bij signiture niet op de looks maar op de sound
    Body word gespoten in nitro cellulose high gloss

    Normaal zijn de pickups crème en de slagplaat en knoppen wit

    Ik ga de slagplaat en de knoppen ook in crème kleur monteren vind ik persoonlijk mooier
    De hardware word chroom en de topnut ook crème

    Jammer dat ie niet te bewonderen is bij de guitarfarm het zou een van zijn top stukken kunnen zijn

  4. #474
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Zoek gewoon een andere winkel op waar je je gitaren kan verkopen.
    Misschien Souman? Kan ik je zeker aanraden, hebben ook een hele mooie collectie akoestische gitaren. Waarom die mafkees uit Wanneperveen?

  5. #475
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AURA Bekijk bericht
    Bij Rebellionguitars word op dit moment gewerkt aan zeer luxe gitaren waaronder een strat David Gilmore signiture
    Specs zijn
    - Mighty mite blonde soft v neck
    - Hipshot locktuners
    - Babicz floating tremelo
    - Emg pickups active
    - 2 piece bookmatched curly ash

    De nadruk ligt bij signiture niet op de looks maar op de sound

    Als je op zijn red strat doelt, die heeft een C neck en een alder body he. En zonder EXG en SPC gaan die EMG's zijn doel niet bereiken. Die tuners en trem vind ik ook wel een euh.. aparte keuze kwa signature.

    Over die naam... er is in Nederland een bekende bouwer onder de naam RebelRelic dus dan zou ik persoonijk verre van een naam blijven die er vrij veel op lijkt.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 27 april 2017 om 16:31
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #476

    Standaard

    De signiture David Gilmore word alleen benaderd door sound niet door de rest van het materiaal ik ben een beetje rebels en houdt niet van nabouwen

    Over rebelrelic,
    Ik bouw al 15 jaar onder de naam Rebellionguitars ik moet alleen vaker naar beurzen toe

  7. #477

    Standaard

    Omdat ik geen foto's kan posten op gitaarnet ben je van harte welkom om mij uit interesse een te checken op mp heb deze gitaar er voor de grap even op gezet er staan nog twee custom strats van mij op ik ben zeer benieuwd of ze in de smaak vallen zoekterm wyns tussen alle gitaaronderdelen

  8. #478
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Ik bedoel meer, als de enige overeenkomst met Gilmour de EMG pickups zijn is signature nogal een strech maar ach, lang leve de lol.

    Als je foto's op marktplaats kan zetten kan je ze hier ook posten. Druk eens op "bericht bewerken", moet je opletten wat er allemaal kan.

    Maar euh, van een bashtopic naar een promo topic, aangezien je commercieel bouwt moet je daar misschien hier wat terughoudender mee zijn.
    En signature is met een a, misschien handig om dat goed te spellen als profi bouwer.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #479

    Standaard

    Het is absoluut geen verkoop praatje wil op dit moment mijn nieuwe gitaren dan ook niet verkopen ben gewoon wel eens benieuwd wat men ervan vind

  10. #480

    Standaard

    Nieuwe wending guitar farm,

    De koper van mijn bas heeft mij laten weten wat hij voor mijn bas heeft betaald zo'n 1300,00 normaal was dat bij mij 1100,00 geweest maar enfin

    Dit heeft mij doen besluiten een berekening te maken van alle onkosten die ik heb gehad en door twee verknoeide gitaren nog krijg

    Ik heb Frans een mail gestuurd dat ik een slordige 740,00 eis, misschien te weinig omdat ik hierin manuren niet mee tel
    Ik ben benieuwd bij geen betaling of reactie ga ik het hogerop zoeken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top