Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 42 van 58 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 411 t/m 420 van 576
  1. #411
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AURA Bekijk bericht
    Ik houdt van eerlijkheid en oprechtheid iedereen kan wel eens een fout maken maar je moet dat als twee volwassenen oplossen als je de discussie moet voeren met een kleuter dan ben je uitgepraat ik verlies liever geld dan dat mijn naam eraan gaat
    ik snap je wel, geen zin in alle ellende. Punt erachter, boek dicht. In zijn optiek: you took your loss, and he walks away with it onto the next victim.

  2. #412

    Standaard

    Het verschil is natuurlijk wel dat ik daar zeg maar als leverancier kwam en niet als koper
    Maar desalniettemin wil je zaken doen met een goed gevoel waar aan de ene kant de verkoper wat geld verdiend en aan de andere kant de koper een goed gevoel heeft bij de deal

  3. #413
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.328

    Standaard

    Zo zie je maar weer, poederbrandblusser over zijn Tesla en in zijn tuinhuis schijten, was de beste optie.

  4. #414
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AURA Bekijk bericht
    Ik kon mezelf daar niet in vinden en beschouw een instrument als een juweel opgebouwd uit goede materialen
    En een juweel heb ik daar gezien! Ik weet het nog goed. Die tele van je die daar stond te stralen toen ik bij Frans was herinner ik me nog! Ik weet niet meer welk soort hout die body was (je hebt het me toen wel verteld), maar ze was prachtig!! Een spijtige zaak dat je niet meer bouwt. 😟
    Jammer voor je dat ook jij er een negatieve ervaring hebt gehad, maar door dit soort verhalen voel ik mij dan weer wel gesterkt.
    Het heeft me moeite gekost, maar uiteindelijk ben ik nog altijd heel blij met de tele die ik er aan over gehouden heb...
    Kris

  5. #415

    Standaard

    Juist door dit gebeuren heb ik besloten door te bouwen alleen iets meer op de achtergrond, mooi dat je er een tele aan over hebt gehouden en dat de zaak ondanks veel stress en een weder partij die niet kan communiceren toch goed is uitgepakt
    De body van de telecaster was one piece european birdseye maple deze gitaar is door Frans opnieuw afgesteld zo slecht dat het geen wonder is dat hij onverkoopbaar is hij raakte steeds ontstemd Frans was vergeten de zadels vast te zetten van de babicz brug
    Normaal kan ik mensen vrij goed pijlen ook door mijn functie in mijn werk (jachtbouw) maar omdat Frans joviaal overkomt en ik een beetje een burn out had is me dit bij Frans te laat gelukt maar ja leergeld zeg ik dan maar

  6. #416
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Als ik ooit nog miljardair wordt laat ik door jou een yacht

  7. #417
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    bouwen met een studio erin en een paar custom gitaren

  8. #418

    Standaard

    Deal, daar houdt ik je aan

  9. #419

    Standaard

    Fu!~
    Schot voor open doel!!!
    En je mist m!!!

    Jacht (effe opletten Fu, met een J schrijft ie).
    Je antwoord had naar mijn smaak moeten luiden:
    'Ik ben veggie, dus ik ben tegen de jacht'.

    Nou heb ik je de ogen geopend of niet. Huh, zeg nou zelf.
    Kijk, daar zijn we vrienden voor. Om elkaar te helpen.
    Vriendelijke groet, Gus

  10. #420
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ik liet hem liggen, zodat een échte vegetatieveling hem kon nemen. Ik ben slechts een bijna-vegetatieveling Ik laat graag mijn grote voorbeelden als jij en Tuup deze balletjes inkoppen. Maar toch dank dat je aan me denkt Als de jacht wordt geopend (huh huh) mogen jullie komen voor een groot vegafestijn, met gitaren, en geen versterkers maar amp sims!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top