Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 58 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 576
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Tja, die ruimte voor de pups deed me idd ook wat twijfelen, maar zou nog kunnen. Als je zoekt op nummer 0054014-700 kom je net zo'n body, maar dan in SB, tegen. Zelfde freesgaten, beiden alder, ik wil graag geloven dat het nog de originele body is. 😔

    @arjan: ik weet nog niet wat ik met de strat ga doen. Even afwachten of er nog iets te regelen valt via de wettelijke wegen. Morgen vertrekt er een aangetekend schrijven naar de GF om hem officiëel in gebreke te stellen.
    Ik heb helaas enkel een factuur van hem gekregen met daarop de opleg en een vage omschrijving van de 2 gitaren die ik inleverde.
    Ik heb nog wel screenshots van al onze afspraken. Er is nog steed hoop.
    Het is idd wel zo dat iedere keer als ik die witte strat zie heel het bedrog weer voor me zal zien...
    Bij eventuele verkoop zal ik zelf in ieder geval wel eerlijk handelen! Ook al komt voor mij dan net de financiële kater...
    Kris

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Zeker weten dat de body ook niet gewoon een overgespoten Highway 1 strat body is? Ik ben misschien wat principiëler in dit soort dingen, maar ik had de gitaar onder geen beding geaccepteerd. Zou er zeker een zaak van maken.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Trouwens, is het niet een idee om dit ook aan marktplaats te rapporteren? Zodat the guitar farm niet meer kan adverteren daar?

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Je hebt 'Frans' ook geattendeerd op deze topic toch?
    Laatst gewijzigd door Dutch66; 20 november 2016 om 18:03

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Als de shop afwijzend blijft, kunnen we ook collectief aan shopje pesten gaan doen Misschien hebben we wel een handige hacker in ons midden die de prijzen op zijn website even halveert ofzo.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Zeker weten dat de body ook niet gewoon een overgespoten Highway 1 strat body is? Ik ben misschien wat principiëler in dit soort dingen, maar ik had de gitaar onder geen beding geaccepteerd. Zou er zeker een zaak van maken.
    Tja, de kans is groot zeker? Ik heb ook de neiging om de gitaar gewoon terug te sturen, maar misschien ben ik dan alles kwijt??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Trouwens, is het niet een idee om dit ook aan marktplaats te rapporteren? Zodat the guitar farm niet meer kan adverteren daar?
    Wil ik wel doen, maar blijkbaar gaat dat dan direct via een aangift bij de politie. Is dit niet een stap te ver?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Je hebt 'Frans' ook geattendeerd op deze topic toch?
    Weet niet of dit een goed idee is. Wat is jullie mening hierover?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Als de shop afwijzend blijft, kunnen we ook collectief aan shopje pesten gaan doen Misschien hebben we wel een handige hacker in ons midden die de prijzen op zijn website even halveert ofzo.
    Topidee, maar ik vrees dat dat weinig zal doen aan mijn geval...
    Kris

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gaat zeker niet te ver dit te rapporteren aan marktplaats. Je bent opgelicht, deze shop heeft een strafbaar feit gepleegd. Duidelijk toch?

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Eigenlijk ben ik erg benieuwd wat voor gitaren je hebt ingeruild en hoeveel je bijbetaald hebt.....

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Ik denk dat MP zich niet zomaar mengt in een geschil tussen een consument en detailist. Terecht lijkt mij.

    Zelf zou ik Frans in deze fase nog niet wijzen op dit topic. Dat kon wel eens contraproductief uitpakken.

    Terugsturen zou ik niet doen, eerst de zaak uitvechten lijkt mij.

    Succes er verder mee, ik vind het werkelijk schandalig hoe de shop hiermee omgaat.

  10. #40

    Standaard

    Domain :
    theguitarfarm.nl
    IP Address :
    108.174.149.222
    ........................................
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top