Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 39 van 58 EersteEerste ... 29373839404149 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 381 t/m 390 van 576
  1. #381
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2013
    Locatie
    As, België
    Berichten
    432

    Standaard

    ach, gelukkig is gebleken dat het voor mij ( en anderen) het verhaal toch niet zo moeilijk te begrijpen was.

  2. #382
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard The Guitarfarm in Wanneperveen

    Is het bij jullie al eens opgekomen dat IK mogelijk fout ben en de gitaar die Frans aanprijst TOCH volledig origineel is? 🙉🙈🐵
    Hij bleef er immers bij en leek hiervan zelf heel overtuigd te zijn!
    20+ pagina's onterecht slechte reclame voor zijn zaak...! 😱
    Laatst gewijzigd door Stoffel43; 26 december 2016 om 19:09
    Kris

  3. #383
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Dus jij en Hefke zijn ' wij allemaal'... Ik vraag me af wie hier een telraam nodig heeft... Toegegeven dat ik het beu was om tegen betonnen koppen steeds hetzelfde moest blijven herhalen. En heb jij trouwens je harses uitgestoken om achter de waarheid te komen? Nee, kritiek leveren achterover in je luie stoel is een stuk makkelijker...

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk

  4. #384
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Zit ik er nu heel naast dat ik ooit meen te hebben gelezen dat bij Fender in de fabriek zelf sommige body's soms in een andere kleur werden overgespoten, of sla ik nu echt wartaal uit?
    Laatst gewijzigd door MarkS; 26 december 2016 om 20:52

  5. #385
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Zit ik er nu heel naast dat ik ooit meen te hebben gelezen dat bij Fender in de fabriek zelf sommige body's soms in een andere kleur werden overgespoten, of sla ik nu echt wartaal uit?
    Ja, in de jaren '60 werd dat gedaan (iedere body begon als een Sunburst, en als er een custom colour (bvb candy apple red) nodig was, werd er gewoon een sunburst (bij voorkeur eentje met een lelijke burst) overspoten, omdat er dan geen extra voorbereidingsmaatregelen nodig waren).

    En die gitaar was refinished, en er waren twijfels over de electronica. Niets te slechte reclame, het is een oplichter.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #386
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Productnummer op de winkeltag was ook dit van een sunburst en er waren geen twijfels over de electronica hoor. Was vrij duidelijk...
    Kris

  7. #387
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Dank je voor de opheldering..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Ja, in de jaren '60 werd dat gedaan (iedere body begon als een Sunburst, en als er een custom colour (bvb candy apple red) nodig was, werd er gewoon een sunburst (bij voorkeur eentje met een lelijke burst) overspoten, omdat er dan geen extra voorbereidingsmaatregelen nodig waren).

    En die gitaar was refinished, en er waren twijfels over de electronica. Niets te slechte reclame, het is een oplichter.

  8. #388
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Toegegeven dat ik het beu was om tegen betonnen koppen steeds hetzelfde moest blijven herhalen. En heb jij trouwens je harses uitgestoken om achter de waarheid te komen? Nee, kritiek leveren achterover in je luie stoel is een stuk makkelijker
    Jut.... betonnen koppen... harses uitgestoken om achter de waarheid te komen... Maak het nou allemaal niet zo groot en kijk gewoon naar de feiten; We weten inmiddels allemaal dat we met een oplichter te maken hebben. Alleen bij jou duurde het wat langer. Dat geeft verder niks hoor. Dat je even op een dwaalspoor zat en ons daarin wilde meenemen is je vergeven. We zijn allemaal blij dat jij het nu ook eindelijk inziet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #389
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Jut.... betonnen koppen... harses uitgestoken om achter de waarheid te komen... Maak het nou allemaal niet zo groot en kijk gewoon naar de feiten; We weten inmiddels allemaal dat we met een oplichter te maken hebben. Alleen bij jou duurde het wat langer. Dat geeft verder niks hoor. Dat je even op een dwaalspoor zat en ons daarin wilde meenemen is je vergeven. We zijn allemaal blij dat jij het nu ook eindelijk inziet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja knul, je hebt hélemaal gelijk hoor!

  10. #390
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Nog geneukt, iemand?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top