Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 576

Threaded View

  1. #16

    Standaard Guitarfarm Wanneperveen dik oke

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Iemand bekend met deze zaak? Wat zijn de ervaringen?
    Ik hoor het graag...
    Ik heb hier nu als 2x geweest bij Frans en hij heeft een voor mij goede deal gemaakt, spullen ingeruild waar ik niets mee deed maar uiteraard wel goed waren en Frans wel iets mee kon , verkooptechnisch. Dat hij een te hoge prijs vraagt voor zijn occasions is zijn zaak , men hoeft er toch niets te kopen? Ik las dat iemand vond opgelicht te zijn maar kan mij er weinig bij voorstellen hij doet voor zover ik kan putten uit mijn ervaring gewoon eerlijk zijn zaken en weet waar hij het over heeft. De koffie is er dik in orde en je kan net zo lang het artikel uit proberen als je wilt en er schijnt garantie te zijn als heb ik die nog niet nodig gehad. In een wereld waarin de meeste muziekzaken niet zo zitten te wachten op inruil en marktplaats meestal langzaam gaat en de prijzen die het in te ruilen artikel waard is meestal op marktplaats niet gehaald worden is een toko waar je kan inruilen erg veel waard vind ik. Ik zou een ieder die iets wil kopen of verkopen zeker aanraden om in ieder geval de site (er zit een nieuwe site aan te komen heb ik begrepen ,daarom staan alle artikelen er niet op nu) even te bekijken of een belletje te plegen , en je bent er zelf bij ,als je de deal niet ziet zitten doe je het toch gewoon niet? groetjes Ekkerman
    Laatst gewijzigd door joke; 11 augustus 2017 om 08:46 Reden: had het niet ondertekend
    music was my first love but diving comes real close...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top