Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 55 van 58 EersteEerste ... 5455354555657 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 550 van 576
  1. #541
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    AURA heeft ook een afslag genomen en God weet welke..... Volgens mij zien we AURA niet meer terug.

  2. #542
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Wel geinig om te lezen dat al die bouwers van gitaren dan wel versterkers, die nooit zo bezig zijn met fora en dergelijke, allemaal meelezen.

  3. #543
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Logisch, want op fora als deze zit de doelgroep voor hun. En ze willen graag lezen wat er leeft onder het gitaristenvolk.
    Niks mis mee.

  4. #544
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Is ook niks mis mee. Maar ik heb ook wel wat van die jongens in het echt meegemaakt en de één relativeert nog harder dan de ander. Maar ondertussen...

  5. #545
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Aard van het beestje, trots op hun bouwsels dus de een zal het serieuzer nemen dan de ander.

  6. #546
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Ik snap Eric heel goed. Zo'n half zacht statement als in post 516 (... kan een boekje open doen over... maar ik doe het niet...), daar kan ik als buitenstaander niets mee, en degene over wie het gaat kan zich niet concreet verdedigen. 200% nutteloze post en het zegt meer over AURA dan over diegene waar hij het over heeft, maar de verdachtmaking is geplaatst en niet iedereen prikt daar doorheen. Ik ken niet iedereen in gitaarbouw-land, maar die twee waar ik wel eens kom (in Schiedam en in Nieuw-Vennep) zijn voor mij gewoon integere, hardwerkende vakmannen die terecht trots zijn op hun product.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #547
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik weet er in ieder geval eentje waar ik nooit ga komen

  8. #548
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Logisch, want op fora als deze zit de doelgroep voor hun. En ze willen graag lezen wat er leeft onder het gitaristenvolk.
    Mwa, ik denk dat we het niet groter moeten maken dan het is. Dit forum heeft voor zover ik het zie een klein aantal heavy users die wekelijks dezelfde discussies dunnetjes over doen. Dat wordt aangevuld met enkele tientallen users die mn. inhoudelijke posten als ze zelf eens wat gekocht hebben waar ze blij mee zijn of een specifieke vraag hebben. En dan nog eens een verdwaalde passant met een gerichte vraag en daarna nooit meer terug komt.
    Het laatste wat ik als bouwer of winkelier zou doen is het gebeuren hier als representatief voor 'de gitarist' of wat er leeft in de beschouwen

  9. #549
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Dat wordt aangevuld met enkele tientallen users die mn. inhoudelijke posten als ze zelf eens wat gekocht hebben waar ze blij mee zijn
    Zekers.. Ik heb van 't voorjaar een Line6 HD500x in Wanneperveen gehaald. Hij doet 't nog steeds en ben d'r blij mee.

  10. #550
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Hahaha.... aan die line 6 HD unit kan hij weinig sleutelen en originele onderdelen eraf slopen en met dikke winst onderdelen vervangen en verkopen😆
    En ook een kleine community als dit forum is een doelgroep waar misschien een paar klanten voor een winkel tussen zitten die misschien veel te besteden hebben. Dus als ik eigenaar of bouwer was zou ik m'n ogen en oren altijd en overal open houden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top