Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 43 van 58 EersteEerste ... 33414243444553 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 421 t/m 430 van 576
  1. #421
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Wat een nep vegetariërs hier.
    Die gitaren die jullie bespelen zijn gemaakt ten koste van dieren en planten (bomen). Beetje hypocriet om dan geen vlees te eten🙊

  2. #422
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ten koste van dieren? Zo zo....

  3. #423
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    En het dek van zo'n jacht, is dat wel van duurzaam hout? Of is daar een heel oerwoud voor opgegeven, met al haar flora en fauna?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    En het dek van zo'n jacht, is dat wel van duurzaam hout? Of is daar een heel oerwoud voor opgegeven, met al haar flora en fauna?
    hoho.
    Net zoals vlaktaks moet regelen dat de rijken hun armzalige stukje kunnen overdragen over de armen. Wat zij als een uiteindelijke druppel op de gloeiende plaat van de staatskas gooien. Terwijl al die miljoenen met een klein beetje extra belasting het zoveel eerlijker kunnen maken.

    Moet je niet al die miljoenen gitaren over een kam scheren. Met een zo een armetierig dekje op een plezierbootje van zo een overwerkte CEO zijn enig pleziertje.
    Het plebs misgunt die paar plankjes terwijl het maar gitaren koopt. Gitaren verbieden DAT zet zoden aan de dijk. Dat ene badkuipje zijn dek is niet het probleem.

    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  5. #425
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Wat een nep vegetariërs hier.
    Die gitaren die jullie bespelen zijn gemaakt ten koste van dieren en planten (bomen). Beetje hypocriet om dan geen vlees te eten🙊
    Een beetje raar ook mensen wiens gitaarcollectie en gerelateerd aankoopbeleid je (volgens mij) niet kent hypocriet te noemen. Je zou ze hooguit potentieel inconsistent kunnen noemen. Overigens staat de vleesindustrie met hele, hele dikke stip op de nummer één van oorzaken van ontbossing.

    Wel dank voor de aansporing om me eens in houtsoorten, ontbossing etc in het licht van gitaren te verdiepen! Nooit echt aan gedacht eerlijk gezegd.

  6. #426
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Geen dank!
    Een andere invalshoek tav bepaalde zaken werkt verfrissend.
    😆

  7. #427
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Zeker. Hoop ook dat mijn eerste alinea, die je schijnbaar negeert, jou een andere invalshoek kon bieden over hoe snel je iemand hypocriet noemt.

  8. #428

    Standaard

    Bovendien: Een vrouw dekken vind ik persoonlijk wel R&R. Ontbost of niet. Zo nauw kijken we niet.
    Een jacht dekken? Dacht het effe niet.
    Vriendelijke groet, Gus

  9. #429

    Standaard

    Kom op jongens een jacht heeft zijn weerslag ja het is absurd dat ik heb meegewerkt aan een megayacht van 100 m voor een ruschishe eigenaar die tevens ook eigenaar is van een Engelse voetbalclub voor 450 miljoen
    De keerzijde is ondanks dat dit een cadeautje was voor zijn vrouwtje dat hier wel 300 gezinnen een jaar lang van eten de wereld is oneerlijk verdeeld zo ook ruilde ik een partij Honduras mahonie tegen een partij bubbinga en palissander en nu is het per januari verboden
    Nu ben ik een megayacht aan het inbouwen en dan gebruiken ze bubbinga zonder certificaat en dan komen ze niet controleren
    Neem het leven met een knipoog en maak het om je heen gelukkig zo is het ook iets minder belangrijk het leven duurt te kort daarintegen mocht je echt verschil kunnen maken ga er dan voor

  10. #430
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Heb jij gewoon een jacht gebouwd voor Abramovitsj, pik💪 Held 👍
    Goed bezig! En dat al die linkse geitenwollen sokken dragers dit verketteren, soit... Je runt tenslotte een bedrijf waar je van je passie moet leven en dus geld verdienen. Een vies woord hier blijkbaar😉

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top