Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 41 van 58 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 410 van 576
  1. #401
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pas00741 Bekijk bericht
    klopt het is een man die op zeer laag niveau communiceert als het nog communiceren kunt noemen, want schelden en een enorme grote muil opzetten is deze man niet vreemd!!!! Ook ik wil met deze man niets meer te doen hebben!!!
    Kom je jezelf alleen maar aanmelden om mij even zwart te maken????

  2. #402

    Standaard

    een vreselijke eikel van het laagste soort!!!

  3. #403

    Standaard

    ja het diepste zwart is voor jou nog niet zwart genoeg!

  4. #404
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.147

    Standaard

    En wie ben jij nou weer?
    ALLES IS VERKOCHT!

  5. #405

    Standaard

    Hallo,

    Ik ben gitaarbouwer onder de naam Rebellionguitars, ik bouw fenderachtigen en heb ook met Frans te maken gehad grappige is dat ik aanwezig was toen TS de deal sloot met frans.
    Ik had in een slechte fase in mijn privé leven 2 gitaren en 2 bassen neergezet om te verkopen en daar een prijs aan gehangen waar Frans ook een leuke winst uit kon halen, toen TS daar was was eigenlijk mijn tweede bezoek, waar ik ontdekte dat mijn gitaren aardig waren na gekeken
    Naam was van de headstock gepulkt, gegraveerde neckplate was vervangen, slagplaat van de telecaster was vervangen van Brown tortoise naar een zwarte en als ergste waren de pickups van de twee jazz bassen van custom 4 seasons pickups verwisseld voor goedkope Chinese.
    De pickups waar de draad was afgeknipt bij de pickup waren voor een aanzienlijk bedrag ingekocht en onvindbaar.
    Werkten niet aldus Frans (raar er was pas nog opgetreden met de twee bassen)
    Na veel drukte in mijn werk en het een en ander privé besloten om medio januari te stoppen met gitaarbouw, en dus Frans een mail gedaan dat hij een bod mocht doen als hij wilde maar dat ik per direct alles uit de verkoop haalde (reactie Frans haal maar op)
    Omdat ik niet gelijk tijd had om het een en ander op te halen gingen weken voorbij totdat ik van Otto Veenstra een basgitarist waar ik 3 bassen voor heb gebouwd een bericht kreeg dat een van mijn bassen te koop stond op fb, ik heb dit toen uitgezocht en inderdaad was dit een van de bassen die bij Frans stond, na een aantal berichten met frans verzekerde hij mij ervan dat we er wel uitkwamen.
    Bij Frans aangekomen onder het genot van een kop koffie werd mij verteld dat ik de bas en de telecaster mee kon nemen (de strat had ik al eerder uit de verkoop gehaald) zijn verkoop van mijn bas wat hem trouwens maar 200 opleverde stond gelijk aan het geleur en alle tussen haakjes nodige en ongevraagde reparaties cq veranderingen aan de gitaren ook mijn twee Canadian handmade cases een voor bass en een tweed koffer waren vertrokken er werd snel een bosten baskoffer van boven gehaald en er werd mij een nieuwe tweed koffer beloofd
    Ik heb meerdere malen gezegd dat het mij niet lekker zat maar het werd afgedaan met we hebben elkaar ook leren kennen en nog meer van dat soort uitspraken waar je niets aan hebt
    Thuis gekomen de gitaren gecontroleerd, ik weet niet wie geprobeerd heeft ze af te stellen maar die moeten ze doodschieten
    Al met al meer dan 1000,00 schade
    Ik ga hier geen juridische stappen ondernemen maar het achter me laten weet dat ik heel sterk sta maar vergeet het liever en stop mijn tijd weer in een mooie gitaar bouwen
    Mijn advies waar rook is is vuur en probeer een achtergrond check te doen ben ik destijds ook vergeten

    Mvg lennard van der zwaag Rebellionguitars

  6. #406
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Wat een verhaal....
    Het enige wat je tegen hem kan doen is dat alle slachtoffers collectief een rechtszaak aanspannen tegen deze man. Sta je sterker en kan hij z'n deuren sluiten.

  7. #407
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Wat een verhaal idd.
    En wat een rat.
    En begint ie gewoon vrolijk weer een nieuwe toko….
    Nogmaals, ik heb er vorig jaar wel een leuke deal weggesleept (beter gezegd.. werd hier 138km gratis thuis persoonlijk afgeleverd door kompaan Anne), maar met dit soort horrorstories zal ik er geen 2e keer iets kopen.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 24 april 2017 om 14:34

  8. #408
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AURA Bekijk bericht
    Naam was van de headstock gepulkt
    En zo gelaten of heeft ie er een decal opgeplakt?

  9. #409

    Standaard

    Ik houdt van eerlijkheid en oprechtheid iedereen kan wel eens een fout maken maar je moet dat als twee volwassenen oplossen als je de discussie moet voeren met een kleuter dan ben je uitgepraat ik verlies liever geld dan dat mijn naam eraan gaat

  10. #410

    Standaard

    Hij wilde het een en ander verkopen onder de naam zombie met goedkope materialen ik kon mezelf daar niet in vinden en beschouw een instrument als een juweel opgebouwd uit goede materialen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top