Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 19 EersteEerste ... 71516171819 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 170 van 189
  1. #161
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Dat laatste is 100% waar!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #162

    Standaard

    nee, weggaan... als je thuis komt slaapt ze al. Moet je alleen geen kleine kinderen hebben die om 6 uur al aan je bed staan.

  3. #163
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    nee, weggaan... als je thuis komt slaapt ze al. Moet je alleen geen kleine kinderen hebben die om 6 uur al aan je bed staan.
    Wat denk je, dat mijn kinderen niet klein zijn geweest? Kwestie van opvoeden. Of zeg ik nou iets gevaarlijks?

  4. #164
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Pafke Bekijk bericht
    Toch moeten we meer optredens afslaan dan dat we aannemen. We spelen er een 20-tal per jaar, maar dat zouden er makkelijk 40 à 50 zijn als we overal op zouden ingaan.

    En er bestaat toch nog altijd wel een publiek dat gewoon simpelweg wil rocken.
    Wat ik me afvraag....wat vragen jullie dan voor een optreden?
    Gratis kun je overall terecht, maar als het om betaalde optredens gaat, valt het in dit genre toch wat tegen (of wij doen wat verkeerd).

  5. #165
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Vanaf april tot oktober wel. Voordeel is misschien dat mijn vrouw mij ook heeft leren kennen als geluidstechneut, dus ik was al ieder weekend op pad voordat ze mij leerde kennen. De winterperiode ben ik bijna ieder weekend thuis.
    En ook een voordeeltje is dat ze zelf zangeres is geweest. Nu onze kids wat groter zijn, gaat ze ook regelmatig met ons mee, heeft zij ook nog een leuke avond.
    O ja, de zomervakantie en oud & nieuw zijn heilig, daar komt niemand aan.

    Er zijn mensen die mij compleet voor gek verklaren, dat mijn vrouw dit pikt, dat ik geen tijd heb voor mijn kids, enz. enz. enz. Maar voor mijn gezin en mij werkt het prima en daar gaat het uiteindelijk om.
    Bij mij precies hetzelfde en mn vriendin weet niet beter dan dat ik elk weekend op pad ben. Dat brengt ook meer rust en is bij ons alles wel makkelijk te plannen. Mijn vriendin weet ook dat ik op dezelfde dag een klusje kan krijgen.

  6. #166
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Bij mij precies hetzelfde en mn vriendin weet niet beter dan dat ik elk weekend op pad ben. Dat brengt ook meer rust en is bij ons alles wel makkelijk te plannen. Mijn vriendin weet ook dat ik op dezelfde dag een klusje kan krijgen.
    Same here. Alleen is zo'n spoedklusje wel afhankelijk van of de rest van de band wat "belangrijks" heeft gepland. Een BBQ omdat de hond van de neef van de buurman jarig is, wordt bijvoorbeeld niet getolereerd.

  7. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Wat denk je, dat mijn kinderen niet klein zijn geweest? Kwestie van opvoeden. Of zeg ik nou iets gevaarlijks?
    Dat 'opvoeden' is dan vaak in de vorm van "zet de tv maar aan" Waren we niet zo'n fan van. Kleine kids zijn gewoon zo vroeg wakker. Nu moeten we moeite doen om de oudste op tijd wakker te krijgen. Hoort bij de leeftijd, die verschillende tijden. Het idiote is dat dat ook wetenschappelijk aantoonbaar is, maar scholen er absoluut niet op inspelen. Middelbare scholen zouden eigenlijk gewoon wat later moeten beginnen als je naar de biologische klok van pubers kijkt. Maar dan voed je de kinderen natuurlijk niet op tot economisch rendabele burgers. Alsof we nu überhaupt weten wat dat over 20 a 30 jaar zijn. Een ernstige technologische terugval daargelaten gaat er nogal wat veranderen in die tijd. Maar goed, dat dwaalt behoorlijk af.

  8. #168
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Wat denk je, dat mijn kinderen niet klein zijn geweest? Kwestie van opvoeden. Of zeg ik nou iets gevaarlijks?
    Ik schijt er niet van in mijn broek, dus zal niet gevaarlijk zijn, maar dit is wel een soort van discussiepunt omdat niet ieder kind hetzelfde is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Same here. Alleen is zo'n spoedklusje wel afhankelijk van of de rest van de band wat "belangrijks" heeft gepland. Een BBQ omdat de hond van de neef van de buurman jarig is, wordt bijvoorbeeld niet getolereerd.
    Is wel lastig om bandleden te vinden die daar allemaal hetzelfde in staan, maar inderdaad, als dit soort dingen eenmaal beginnen, dan blijven er weinig data over dat je wél kunt spelen.

  9. #169
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Als je een vrouw hebt zoals ik, die niet uit de muziek komt, zal ze het niet op prijs stellen dat ik 80x per jaar optreed met m'n band, als ik het al zou willen.
    Gemiddeld genomen is bijna geen relatie bestand tegen teveel voor optredens van huis zijn.
    Dat ateng en dml wel vrouwen thuis hebben die wel muzikant zijn maakt het makkelijk.

  10. #170
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik schijt er niet van in mijn broek, dus zal niet gevaarlijk zijn, maar dit is wel een soort van discussiepunt omdat niet ieder kind hetzelfde is
    Ik haal even alle slagen om de arm weg: niet ieder kind is hetzelfde. Punt.

    Wij hebben er drie. Leeftijden 1, 3 en 5 jaar oud.
    De oudste gaat om 18.30 naar bed, komt er om 7.30 weer uit. Elke dag. Alleen als ie ziek is wordt ie 's nachts wakker. De eerste 3,5 jaar dramas mee gehad: volstrekt overstuur wakker worden. Naast gaan liggen was het enige wat hielp. Nu een engel qua nachten.
    De middelste om 19.30 of later naar bed en is steevast om 6.15 wakker. Dan kunnen we hem enigszins rustig houden tot 6.45, maar dan staat ie echt wel te stuiteren. Is ook de hele dag razend actief. Alles beweegt.
    De jongste slaapt van 19.00 tot 7.00 tot 7.30 uur. Die lijkt nog het meest gemiddelde te zijn. Toch nog gelukt.

    Middelste en jongste slapen beide een tot anderhalf uur tussen de middag. Doe je dat bij de middelste niet, dan valt ie letterlijk om rond 12.30.
    You can't be a vet. You rock too much.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top