Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 19 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 189
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik kan je dan als publiek hier melden, dat ik niet bepaald genoten heb van je voorstelling.
    Dat kan Erik Zolang de organisatie tevreden is hebben wij ons werk goed gedaan.
    Laatst gewijzigd door ateng; 16 januari 2017 om 21:25

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken, in het bijzonder muzikanten die ook in het publiek staan.
    En inderdaad, als de organisatie tevreden is, is het toch goed?

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Dat kan Erik Zolang de organisatie tevreden is hebben wij ons werk goed gedaan.
    Respect. Wat is je volgende project? Anouk? Ilse? Borsato?
    Geef je ook les? Ik wil gitaarles van je want ik ben niet zo goed als jij🙈

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Ik kocht altijd wat ik wilde, voor mezelf en de gitaar sound die ik in gedachten had. Hield niet echt rekening met wat iemand anders mij aanraadde. Mijn geld mijn smaak. Zelfde gold ook voor de andere bandleden. Al kwam de rest in praktijk vaak bij mij raad vragen. Bandgeluid niet goed? Wat aan knopjes draaien klaar.

    Bands waarin ik speelde: Drum, basstack, steevast twee 100 watt lampen halfstacks.

    Taak van de PA: Ons afregelen. In zalen of op festivals. Gaf soms ruzie, hoorde erbij. Charmant toch? Ik ga geen 10000 Euro spenderen met een dikke kale vent achter een mixdesk in gedachten. Gewoon dat oorverdovende geluid uit ons repetitiehok meenemen naar elke zaal of wei haha!

    MS
    Laatst gewijzigd door Misery Signals; 17 januari 2017 om 00:33

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Respect. Wat is je volgende project? Anouk? Ilse? Borsato?
    Geef je ook les? Ik wil gitaarles van je want ik ben niet zo goed als jij��
    Volgende project is heel veel spelen met Black Tie Monkey Squad en dat gaat goed komen ��
    Laatst gewijzigd door ateng; 17 januari 2017 om 01:26

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik kan je dan als publiek hier melden, dat ik niet bepaald genoten heb van je voorstelling.
    Waar heb je hun gezien dan, Erik?
    Promo filmpje van black tie monkey squad gezien en dat klinkt toch heel hip en gelikt? Beetje Beethoven-achtig. Die doen in feite hetzelfde, niet vernieuwend dus maar wel voor een feestje vermakelijk. Lekker wijf ervoor als zangeres en hippe gast als zanger ernaast plus dikke beats en je hebt gegarandeerd veel gigs.
    Ik zou op die manier niet willen spelen, niet m'n smaak maar het concept wat ze doen is prima, wordt weliswaar al 20 jaar door andere bands gedaan maar werkt nog steeds.

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    ...

    Taak van de PA: Ons afregelen. In zalen of op festivals. Gaf soms ruzie, hoorde erbij. Charmant toch? Ik ga geen 10000 Euro spenderen met een dikke kale vent achter een mixdesk in gedachten. Gewoon dat oorverdovende geluid uit ons repetitiehok meenemen naar elke zaal of wei haha!

    MS
    Ik vind dit wel een verkeerd uitgangspunt. Je doet het namelijk niet voor die dikke kale vent achter de knoppen, maar voor het geluid richting je publiek. Daarvoor is die dikke kale vent ook bezig, om jouw band zo goed mogelijk de zaal in te krijgen. Hij doet het voor jullie, niet voor zichzelf, toch? Als band heb je de man van de PA nodig, lijkt me dat je een beetje respect voor elkaar hebt en probeert er samen een mooi geluid van te maken. Zonder goed geluid is alle investering in je apparatuur en repertoire toch zinloos?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EdJ Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de TS van zijn probleempje af is...
    Even enkele pagina's doorlezen, begint een leuk topic te worden! Wat een reacties allemaal, cool.

    Antwoord op EdJ: Ja. De nieuwe speaker geeft zoveel betere balans in het geluid, boven verwachting! Discussieer vooral zo door allen. Ik zal binnenkort een wat uitgebreidere duit in het zakje doen.
    You can't be a vet. You rock too much.

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik vind dit wel een verkeerd uitgangspunt. Je doet het namelijk niet voor die dikke kale vent achter de knoppen, maar voor het geluid richting je publiek. Daarvoor is die dikke kale vent ook bezig, om jouw band zo goed mogelijk de zaal in te krijgen. Hij doet het voor jullie, niet voor zichzelf, toch? Als band heb je de man van de PA nodig, lijkt me dat je een beetje respect voor elkaar hebt en probeert er samen een mooi geluid van te maken. Zonder goed geluid is alle investering in je apparatuur en repertoire toch zinloos?
    Zo is dat! Ons geluidsman zien wij als een bandlid en bepaald hoe wij uiteindelijk klinken dus een heel belangrijk factor. Respect voor elkaar, rekening houden, geen EGO en resulteert tot iets moois.

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Waar heb je hun gezien dan, Erik?
    Promo filmpje van black tie monkey squad gezien en dat klinkt toch heel hip en gelikt? Beetje Beethoven-achtig. Die doen in feite hetzelfde, niet vernieuwend dus maar wel voor een feestje vermakelijk. Lekker wijf ervoor als zangeres en hippe gast als zanger ernaast plus dikke beats en je hebt gegarandeerd veel gigs.
    Ik zou op die manier niet willen spelen, niet m'n smaak maar het concept wat ze doen is prima, wordt weliswaar al 20 jaar door andere bands gedaan maar werkt nog steeds.

    Hmmm al 20 jaar gedaan... weet niet waar jij toen was in de covercircuit maar toen ging het om muziek maken, Beethoven was geen band maar was toen een act en er waren toen weinig bands die met een LED draaide en Moderne shit speelde. Pas de laatste 5 jaar "probeert" iedereen mee te draaien in die vijver zoals JetSet, Mmoozz en noem maar op... respect naar hun hoor want t zijn toffe gasten maar verschil moet er zijn
    Laatst gewijzigd door ateng; 17 januari 2017 om 10:01

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top