Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 121 t/m 124 van 124
    Senior Member

Standaard

Ik heb veel respect voor een geluidsman he, daar niet van! Wij hadden ook geen vaste geluidsman. Zo pro waren we niet, al zit ik toch aan +300 shows denk ik. Respect voor de geluidsmensen die ons toch zo goed als elke keer netjes de zaal instuurden. En euh ff andersom... Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat geluidsmensen op optredens geen respect toonden voor bands hoor. Denigrerend doen, uitlachen,...

Gewoon, als jonge kerel denk je daar gewoon niet zo erg aan, iedereen in ons circuit speelden gewoon met lampen stacks. Je maakt heavy muziek, je wordt geboekt en je speelt live. Klaar. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er iemand naar ons toe kwam en zei dat het niet te pruimen was. Mss dat ik in dat andere geval wel was beginnen nadenken..? Nu moet ik zeggen, ik heb nog nooit in een kleine kroeg gespeeld.

MS
    Laatst gewijzigd door Misery Signals; Vandaag om 12:50
    Soldano Bogner Mesa Boogie Diezel Kemper Trace Elliot Gibson Burny Ibanez ESP MXR Lehle X2 Korg Line6 Rocktron Engl Klotz Henny H. Georg L. Case Company

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Waar heb je hun gezien dan, Erik?
    Promo filmpje van black tie monkey squad gezien en dat klinkt toch heel hip en gelikt? Beetje Beethoven-achtig. Die doen in feite hetzelfde, niet vernieuwend dus maar wel voor een feestje vermakelijk. Lekker wijf ervoor als zangeres en hippe gast als zanger ernaast plus dikke beats en je hebt gegarandeerd veel gigs.
    Ik zou op die manier niet willen spelen, niet m'n smaak maar het concept wat ze doen is prima, wordt weliswaar al 20 jaar door andere bands gedaan maar werkt nog steeds.
    Ik heb het over zijn performance hier, in dit topic, waar een wat arrogante afzeik vibe vanaf kwam. Vind ik niks aan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Hmmm al 20 jaar gedaan... weet niet waar jij toen was in de covercircuit maar toen ging het om muziek maken, Beethoven was geen band maar was toen een act en er waren toen weinig bands die met een LED draaide en Moderne shit speelde. Pas de laatste 5 jaar "probeert" iedereen mee te draaien in die vijver zoals JetSet, Mmoozz en noem maar op... respect naar hun hoor want t zijn toffe gasten maar verschil moet er zijn
    20 jaar geleden........ De tijd dat "grote" bands in het covercircuit veelvuldig de MD lieten meedraaien en licht en geluid nog niet met een laptop synchroon met de muziek werden aangestuurd En natuurlijk bands zoals Fasten your Seatbelts, Trip to Trip, Sesam, Boulevard, One size fits all, enz. Dat waren nog eens tijden......

@Arjanb01: noem mij eens een écht vernieuwende coverband.

Senior Member

Standaard

Per definitie kan een coverband eigenlijk niet vernieuwend zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten