Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 39 van 39

Discussie: Wolter Kroes #3

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.567

    Standaard

    Opvallend dat er mensen zoals Milko wel naar Jacques Brel willen luisteren, maar bij Nederlandstalig direct de deur dichtgooien. Sowieso vraag ik me af of iedereen dezelfde voor zich heeft bij de naam Wolter Kroes, of dat hij misschien verward wordt met Dries Roelvink.

    Blijft vreemd dat buitenlandse acts hier zo op handen gedragen worden, maar dat Nederlandse artiesten zo ontzettend ondergewaardeerd blijven, of met de grond gelijk gemaakt worden als ze met hun kop boven het maaiveld uitsteken. Blijkbaar gunnen we het onze eigen artiesten niet of zo. Want er loopt hier echt wel kwaliteit rond, alleen wil de gemiddelde Nederlander dat niet zien. Doe maar normaal, lijkt de boodschap. Jammer...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #32
    Banned
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Berichten
    641

    Standaard

    Wel een beetje jumping into conclusions maat. Van dik hout en Frank Boeyen kan ik wel waarderen om maar iets te noemen. De benadering en de manier van zingen van Nederlandse volkszangers als Hazes en Kroes daar heb ik gewoon weinig mee.

  3. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Brad mag nog niet in de schaduw staan van een verse drol van Han.
    Pics or it didn't happen

    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Ik dacht, Han is zo overtuigd, ik ga eens luisteren.
    Eerste nummer wat ik aanklik:

    Die ogen van jou
    Ze zijn hemelsblauw
    ze lachen naar mij
    en maken me blij

    Ok...
    het zijn vertalingen van de allergrootste wereld croonerhits, alle dertien Dublé zal ik maar zeggen. Orkest sukkelt door zijn nootjes, de zanger zingt niet vals.
    Lieve help Han, zo risicoloos als een riem met bretels....
    Maar rond december gaat ie het vast goed doen in het overdekte winkelcentrum.



    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #35
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milko Bekijk bericht
    Wel een beetje jumping into conclusions maat. Van dik hout en Frank Boeyen kan ik wel waarderen om maar iets te noemen. De benadering en de manier van zingen van Nederlandse volkszangers als Hazes en Kroes daar heb ik gewoon weinig mee.
    Ik denk dat je de docu over Kroes niet hebt gezien, anders zou je er anders over denken. Denk nou niet dat ik een fan ben van Wolter, verre van dat, maar in die docu zag ik een hele andere man dan ik dacht te kennen.

    En natuurlijk heeft hij ook een zooi pulp gemaakt, maar hij doet al zo'n 25 jaar mee, is als drummer begonnen en heeft in veel bandjes gespeeld. Ik vind Wolter een echte muzikant, ondanks dat ik die muziek niet zal luisteren.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  6. #36
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik dacht, Han is zo overtuigd, ik ga eens luisteren.
    Eerste nummer wat ik aanklik:

    Die ogen van jou
    Ze zijn hemelsblauw
    ze lachen naar mij
    en maken me blij

    Ok...
    het zijn vertalingen van de allergrootste wereld croonerhits, alle dertien Dublé zal ik maar zeggen. Orkest sukkelt door zijn nootjes, de zanger zingt niet vals.
    Lieve help Han, zo risicoloos als een riem met bretels....
    Maar rond december gaat ie het vast goed doen in het overdekte winkelcentrum.



    Ja, wat wil je, de teksten zijn van Jan Keizer, in een nacht gemaakt. Maar mij gaat het over hoe het is gemaakt, niet ff snel iets in elkaar beunen, maar degelijk werk en dan heb ik het dus niet over de teksten.

    Maar heb je wel eens goed naar de Beatles geluisterd, over handjes vasthouden enzo?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Maar heb je wel eens goed naar de Beatles geluisterd, over handjes vasthouden enzo?
    Die Beatles hebben na 1962 nog meer albums gemaakt, ga er eens naar luisteren.

    Maar ik begrijp, over de muziek is heel goed nagedacht en veel werk aan besteed, de teksten zijn in 1 nachtje geschreven?
    Achja, teksten.... highly overrated.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #38
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.704

    Standaard

    Nou ja, sommigen krijgen de Nobelprijs voor windjes blazen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  9. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Opvallend dat er mensen zoals Milko wel naar Jacques Brel willen luisteren, maar bij Nederlandstalig direct de deur dichtgooien. Sowieso vraag ik me af of iedereen dezelfde voor zich heeft bij de naam Wolter Kroes, of dat hij misschien verward wordt met Dries Roelvink.
    nog eens op een feest gespeelt waar Dries Roelvink ook zou gaan optreden.
    Allemaal stress bij de organisatie want er zou een beroemde artiest komen en alles moest natuurlijk perfect gaan zodat ie optimaal zou kunnen spelen. De naam mocht niet vooraf uitlekken want dan was de spectaculaire verassing verpset. enz.

    kom de man veel te laat binnen (in pak, niet in zwembroek)
    En de manager meld doodleuk "dat er een minidisk speler hoort te zijn" belachelijk dat de band dat niet voor hun klaar heeft staan.,
    maar, overigens, dat "helaas zij de achtergrondtapes zijn vergeten dus hoe kunnen we dat oplossen?"
    .
    consternatie, "of ze achter de bar misschien nog wat muziek hebben waar hij bij mee kan zingen.."
    .
    Uiteindelijk heb ik ergens een heimelijk gemaakte film waar we als totaal onvoorbereide band een vreselijk slechte zanger staan te begeleiden in uitgedunde bezetting. "new youwwrk new youwwrkkk" enz (je wil ook geen huilende jubilaris/fan )
    Wel hilarische ervaring voor bij een pint.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top