Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: SG Junior

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Locatie
    D'voart
    Berichten
    154

    Standaard SG Junior

    Even weer een klein projectje gestart... Maak er geen volg proces van. maar gewoon af en toe een foto.
    Poosje terug een tweedehands Epiphone SG Junior zwart van kleur gekocht, ( gitaar wat je niet zo heel vaak tegen komt )
    Zat nogal een dikke poly laklaag op, en voelde nogal plastic aan. dus dacht ik der af met die bende.en het was zeker en dikke lak laag, afbijt had geen effect. dan maar de rotex der op ( schuurmachine ) Denk dat er wel een laag op zat van 1,5 mm. ( Plamuur en lak )Dacht al waarom dat dan, dus eerst de achterkant maar eens kaal gemaakt . kwam ik er achter dat de body van multyplex was ( niet gedacht van Epiphone ) shit dacht ik. voorkant kaal maken en de zijkanten mooi laten zitten. wilde hem toch een dekkend kleurtje geen. zat te denken aan british racing green. maar dat is het niet helemaal geworden. ...

    De relic was eigenlijk een foutje was niet de bedoeling. gebruik verkeerde blanke lak laag waardoor lak laag begon te schroeien en mooi begon tecraqueleren ... maar is toch goed uitgepakt. ( vind ik zelf )
    Nu nog even een paar onderdelen bestellen, Pickup P90 , brug, tuners, topkam, potmeters, enz...
    Dus daar is het wachten nu op...


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    een aap die wel bananen eet speelt vals

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top