Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 47 van 47
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Die kans acht ik vrij klein, gezien dit element uiteindelijk weer terug gaat in m'n SG en ik eventueel een nieuwe Crawler koop.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik zal een nieuwe Crawler moeten bestellen, want deze blijft. Zeer aangename verrassing gister tijdens het repeteren. Die Crawler heeft van m'n stratje precies dat gemaakt wat ik verwacht van een superstrat. Geluid vind ik altijd moeilijk te omschrijven, maar in mijn beleving is de Crawler een soort JB on steroids met wat meer mid. Snijdt heerlijk door de mix en de balans is voor mij nu een stuk beter. Ik ben helemaal blij. Die Crawler is echt een top element. Misschien wil ik er nu zelfs wel eentje in m'n tele.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Ik heb er net één op MP gescoord. Die gaat in mijn Iceman met Floyd Rose FRX tremolo.... Ook een soort superstrat ;-)


    Laatst gewijzigd door Jan Buurman; 18 november 2016 om 09:35

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Mocht ie nou niet bevallen, dan kun je me altijd een berichtje sturen.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik zal een nieuwe Crawler moeten bestellen, want deze blijft. Zeer aangename verrassing gister tijdens het repeteren. Die Crawler heeft van m'n stratje precies dat gemaakt wat ik verwacht van een superstrat. Geluid vind ik altijd moeilijk te omschrijven, maar in mijn beleving is de Crawler een soort JB on steroids met wat meer mid. Snijdt heerlijk door de mix en de balans is voor mij nu een stuk beter. Ik ben helemaal blij. Die Crawler is echt een top element. Misschien wil ik er nu zelfs wel eentje in m'n tele.
    Mooi dat het zo goed uitpakt. Ik heb hem al jaren in mijn swampashstrat zitten. Het is echt een allrounder. Ik vind dat ie low gain ook goed handelt en de cleans zijn eveneens behoorlijk goed. Met een tikkie gain en wat slapbackdelay krijg ik er ook aardige Setzer-sound uit.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Geinige wending in m'n zoektocht die ik toch even wil delen. De Crawler vind ik nog steeds een tof element in m'n strat, maar ik wilde toch nog wat experimenteren. Toch maar 's die Lace Nitro Hemi die ik nog had liggen geprobeerd en dat was wederom een aangename verrassing. Goeie pak output en eigenlijk best een vrij warm laag. Da's toch een heel aardig geluid op zowel mijn JCM800 2210 als de 2203, lekker veel punch. Meer ook dan de Crawler. Die Crawler heeft alleen dat lekkere mid, wat de Nitro Hemi dan weer minder heeft. Ik heb o.a. m'n strat met Lace o.a. mee gehad de studio in afgelopen weekend. Beide versterkers op oorlogsvolume, met wapperende broekspijpen en zo en dat was heul nie verkeerd! De Crawler wil ik sowieso weer in m'n SG doen, maar de Lace blijft voorlopig ook nog wel even zitten (zonder daar ook maar enige garantie in te geven, mezelf kennende).

    En om m'n verhaal kracht bij te zetten, een leuk plaatje vanuit den studio:



    Geheel of topic, maar ook in de studio een grappige verrassing gehad. Meestal neem ik op met m'n eigen Randall XL cab en ik dacht dat die sowieso niet weggeblazen zou worden door een ouwe budget cab, maar een ouwe London City cab deed toch precies dat wat we nodig hadden voor het nummer dat we op hebben genomen. Had veel minder break-up waardoor gearticuleerder, met toch flink wat ballen. Altijd leuk, zoiets.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top