Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26

Discussie: The Joyo KLONZ amp

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.221

    Standaard

    Tja om een joyo pedaaltje terug te sturen en b-stock te verkopen lijkt me ook niet echt nuttig.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    De dame maakt het nog draaglijk, want die Teutoonse lolbroek haalt er vooral ruksounds uit. Misschien is het een leuke amp, dus ff wachten op betere demo's.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #13
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Hij is ook op bezoek geweest bij Joyo in Chinaland. Alsof hij niet gesponsord wordt... jaja.

    Soms is hij wel te doen, maar als een Duitser probeert grappig te zijn haak ik direct af. Kemper zeikt hij inderdaad ontzettend af. En alle kleine goedkope pedaaltjes zijn geniaal. Aan de andere kant; hij laat zien dat je niet duizenden euro's kapot hoeft te slaan en dat een goedkoop pedaaltje best prima kan zijn.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Hij is ook op bezoek geweest bij Joyo in Chinaland. Alsof hij niet gesponsord wordt... jaja.

    Soms is hij wel te doen, maar als een Duitser probeert grappig te zijn haak ik direct af. Kemper zeikt hij inderdaad ontzettend af. En alle kleine goedkope pedaaltjes zijn geniaal. Aan de andere kant; hij laat zien dat je niet duizenden euro's kapot hoeft te slaan en dat een goedkoop pedaaltje best prima kan zijn.
    Ja, hij is even grappig als een kapstok..... maar goedkope troep....nu ja...ik heb wel wat van die goedkope troep gekocht...en aangezien ik er niet mee op een podium ga staan voldoet het prima.
    Maar het is wel een eikel. Dat dan weer wel.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  5. #15

    Standaard

    sjesus....... echt.... hoe moeilijk kan het zijn om je baan een klein beetje serieus te nemen en dus niet te vervallen in dit kleutergedrag.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Tja, dit is wel wat de Duitse consument blijkbaar leuk vindt. Hij is natuurlijk wel één van de 'strijders' tegen de gevestigde merken èn hij verdedigt/representeert een Duitse firma.
    Overigens heeft hij op Berklee 'gestudeerd' het prestigieuze conservatorium van de USA waar je, met wat dollars, altijd wordt geaccepteerd.

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Tja, dit is wel wat de Duitse consument blijkbaar leuk vindt. Hij is natuurlijk wel één van de 'strijders' tegen de gevestigde merken èn hij verdedigt/representeert een Duitse firma.
    Overigens heeft hij op Berklee 'gestudeerd' het prestigieuze conservatorium van de USA waar je, met wat dollars, altijd wordt geaccepteerd.
    Berkley. .
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik1970 Bekijk bericht
    Berkley. .
    Nee bijdehand https://www.berklee.edu


    Gaat het wel goed met jou?

  9. #19

    Standaard

    Sinds wanneer heeft het opleidingsinstituut verband met de eikelfactor?
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Sinds wanneer heeft het opleidingsinstituut verband met de eikelfactor?
    Als je het opleidingsinstituut kunt kopen, dan staat de wereld voor je open, ook wat betreft de eikelfactor.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top