Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 64
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Bij Thomann hebben ze wel rack housings, die zijn over het algemeen 25cm diep, bijvoorbeeld deze:https://m.thomann.de/nl/adam_hall_87...tm?ref=msg_a_0
    Weet niet of dat een beetje is wat je zoekt?

  2. #22
    Member
    Geregistreerd
    29 juli 2013
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    48

    Standaard

    Die had ik ook gevonden alleen denk ik dat 25cm te diep is. Ik heb geen ruimte meer aan de voorkant van het rack dus het zal aan de achterkant moeten Ben meer op zoek naar het formaat van een rack tuner qua diepte. Tussen de 5 en 10cm denk ik. Zal lastig worden en misschien is het geen hard requirement. Eerst maar zorgen dat ik alle onderdelen in huis heb en dat het werkt. De casing komt later

    Brexit of niet, ze hebben het spul daar wel http://www.allmetalparts.co.uk/707-1...726206361.html
    Laatst gewijzigd door eriknoorland; 4 november 2016 om 09:14

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Als je geen display en buttons hebt zou ik een klein doosje doen die je ergens achter je rack kan frommelen...
    5V adaptertje erbij en klaar ben je.
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  4. #24
    Member
    Geregistreerd
    29 juli 2013
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    48

    Standaard

    Er is weinig "floor" space in de flightcase en ik zit er wel aan te denken om het uit te kunnen breiden met een display en buttons om het channel aan te kunnen passen. Maar in de eerste versie komen (vooralsnog) alleen LED's.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Zou je daarom niet toch overwegen om hem in je top te bouwen? Klein blokje moet ergens achter in de top wel bij te monteren zijn? Zeg maar met een bevestigingsbeugel vanaf de handvat-bevestiging af of zo? Hoef je maar met 1 (midi) kabel naar je top ipv 4 jack kabels; alle beetjes helpen ☺

  6. #26
    Member
    Geregistreerd
    29 juli 2013
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    48

    Standaard

    Ik heb een voorkeur maar houd alle opties nog wel open

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Mooi project in ieder geval!

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Ik zou zeker eerst een werkend prototype maken voordat je gaten gaat boren...
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  9. #29
    Member
    Geregistreerd
    29 juli 2013
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    48

    Standaard

    De eerste twee successen zijn behaald. Het midi input circuit werkt en de aansturing van de relais ook (en daarmee dus ook het schakelen van de amp). Nu het prototype helemaal afmaken zoals ik het in zou willen bouwen, testen en afronden

    Voor zover alvast iedereen erg bedankt voor de hulp en adviezen. Mocht ik nog vragen hebben dan volgen die hier vanzelf. Als het project af is zal ik ook wat foto's plaatsen.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Het hoeft niet af te zijn om fotos te plaatsen, hoor...

    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top