Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Ali's Shuffle (uit de oude doos) live

    Via een draadje in akoestische gitaren kom ik erachter dat een oud (ja, toen had ik nog haar) clipje van mij op de officiële site van de vorig jaar overleden gitaarbouwer Bozo Paduvanac staat. Toch leuk Was voor mij een verrassing.

    Een nummer van Harry Sacksioni, die ik dit ook vaker op zijn (bloedmooie, en door Bozo zelf gebouwde, de mijne is een Japanse) Bozo heb zien spelen.

    Sound is van de microfoons, maar die pikken uiteraard ook het versterkte geluid op in zo'n situatie. Kan me niet herinneren of de versterker nog doorgelust was naar de opname. Opname was gemaakt, en gemixed op de Roland VS880.


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Hij blijft top Harald!

  3. #3

    Standaard

    Je post de laatste tijd betrekkelijk veel supersnelle stukken en waarom ook niet? Je zult daar zeker een reden voor hebben.
    Persoonlijk vind ik je iets langzamere, verhalende stukken mooier.

    Heb je nog enig idee uit welk jaar deze opname komt?
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Heb je nog enig idee uit welk jaar deze opname komt?
    Vriendelijke groet, Gus

    Zou je ook aan zijn kapper kunnen vragen

  5. #5

    Standaard

    Veel supersnelle stukken? Valt wel mee, dit is de tweede pas! Tenzij je no more mr wise guy en anji daar ook onder rekent. Maar het overgrote deel is medium tot slow eigenlijk. Live trouwens echt wel nodig. Met alleen ballads vallen mensen snel weg. Don't worry, er komen ook weer wat ballad achtige dingen. Van die nummers die je vast eigenlijk niet mooi vindt...

    Anyway, deze is December 2009 geupload, zo uit mijn hoofd was dat optreden rond de midwinternacht. Weekend voor 21 december denk ik. Het zou behoorlijk druk worden, maar het had net die dag flink gesneeuwd waardoor er wat afzeggingen waren. Evengoed nog aardig bezocht, zeker gezien de weersomstandigheden, en lokatie buiten het dorp.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top