Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 70
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik hou niet van futuristische modellen, conservatief als ik ben, maar dit is erg fraai!
    Dus je breekt nu ook echt door in de VS? Heel gaaf, en nu wordt het echt business.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Eerlijk gezegd ken ik de beste man niet, maar de gitaar is bijzonder fraai!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Locatie
    Kalmthout (België)
    Berichten
    1.129

    Standaard

    Ik zag het op FB, ik kende de man ook niet . Maar wel gefeliciteerd ! Moet geweldig zijn om voor een idool te mogen bouwen

  4. #14

    Standaard

    Voor wie Duke niet kent......... oude opname btw
    Één van mijn helden.

    https://youtu.be/ozsGShqNmIw


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
    Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.

  5. #15

    Standaard

    Straf, Barno. Moet een fijn gevoel geven wanneer een dergelijke erkenning spontaan binnen komt!


    Tee.

    * Hoe komen de Guttlin knoppen eigenlijk tot stand?
    Tee.

    Te koop: Continental resonator cone, 9 1/2 inch. Nieuw.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2009
    Locatie
    Oosterwolde FR
    Berichten
    3.969

    Standaard

    Gefeliciteerd Barno!
    Het harde werken gaat z'n vruchten afwerpen! Hij ziet er schitterend uit en, gezien de foto's van Duke op FB, vindt hij dat ook.

    Quote Duke: "To me it is a thing of beauty and that it inspires such responses at both ends of the spectrum makes it truly a work of art! But more importantly, it plays as good or better that any of the thousand plus electric guitars I've owned in the past 50 years. It's perfectly balanced and is totally comfortable and tone? It's a tone monster!"
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Dit is zó stoer! Duke Robillard is in zijn genre één van de grote jongens. Een genre dat bol staat van conservatieve keuzes. Fender Twin Reverbs, strats en ES'en zijn de voor de hand liggende instrumenten. Hoe cool is het dan om een Thin King in dat wereldje te krijgen? En niet bij de minste, met ook nog eens alleen maar lovende woorden. Wat ongelooflijk knap, ik heb er geen woorden voor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    thx guys. Het is me niet echt te doen om meer business want die mogelijkheid heb ik niet echt maar dat Duke er zelf zo enthousiast over is en dat maar blijft delen met zijn duizenden volgers op fb vind ik zeker niet onfijn. iets van strelen en ego enz... Het is een love it or hate it model, dat weet ik ook wel, maar het percentage reacties met wat ik al vanaf het begin sporadisch hoor: "ameube" en "melted telecaster" is erg klein tov de lovende reacties, dus: happy camper.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    thx guys. Het is me niet echt te doen om meer business want die mogelijkheid heb ik niet echt maar dat Duke er zelf zo enthousiast over is en dat maar blijft delen met zijn duizenden volgers op fb vind ik zeker niet onfijn. iets van strelen en ego enz... Het is een love it or hate it model, dat weet ik ook wel, maar het percentage reacties met wat ik al vanaf het begin sporadisch hoor: "ameube" en "melted telecaster" is erg klein tov de lovende reacties, dus: happy camper.
    Tuurlijk wel! Bedrijshalletje kopen, paar mensen aannemen en voor je het weet heb je een guitar plant waar ze in Kalamazoo jaloers op worden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    Het is een love it or hate it model, dat weet ik ook wel, maar het percentage reacties met wat ik al vanaf het begin sporadisch hoor: "ameube" en "melted telecaster" is erg klein tov de lovende reacties, dus: happy camper.

    Onbegrijpelijk. Wat mij betreft hoort dit model gewoon in het rijtje iconen als flying V en explorer!
    Gesmolten tele is te weinig credit ☺

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top