Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard Marshall JMD 1 50 watt top

    Hoeveel mag je voor deze versterker geven?
    Ik wil deze versterker uitproberen bij een verkoper. Hij vraagt €450,00.
    Ik kan met Google geen nieuwprijs ontdekken.
    Bij voorbaat dank!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Nieuw in Engeland een 299 pond (332 euro) maar niet meer leverbaar. http://www.gear4music.com/Guitar-and...r-Amp-Head/MJ6
    adviesprijs was ooit 699 pond (775 euro) en meestal zitten de verkoopprijzen daar zo'n beetje 15% onder, dus dat zal een dikke 650 zijn geweest. (Maar kan in NL ook zomaar 750 zijn geweest )
    aan jou om te bepalen of 450 een goede prijs is (onderhoud bekend en buizen vorige week aantoonbaar vervangen? )
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Ik heb de JMD ook al voor 300 voorbij zien komen in het afgelopen jaar.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Het zijn niet de meest gewilde Marshalls. Weet je zeker dat je deze versterker wilt hebben? Zo ja: waarom?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLF Bekijk bericht
    Het zijn niet de meest gewilde Marshalls. Weet je zeker dat je deze versterker wilt hebben? Zo ja: waarom?
    Nee, ik weet zeker niet of ik deze wil hebben
    Wat mij (op papier ) aanspreekt is de onboard effecten zodat mijn pedalboard iets opgeruimd kan worden. Of het ook echt klinkt weet ik niet uit eigen ervaring. Maar gezien de antwoorden hier is €450,00 om te beginnen al te veel.
    Bedankt tot dusver!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Een versterker kiezen omdat je op je pedalboard ruimte wil hebben vind ik een slechte reden om een amp op te selecteren. Als je een amp kiest dan moet je dat in de eerste plaats om de klank doen (daarnaast kijk je naar vermogen - gaat ie te hard of juist te zacht voor het doel waarvoor je m wilt gebruiken en naar gebruiksgemak - heeft ie veel of weinig knoppen en toeters en bellen zoals fx loops en is ie een beetje te tillen).

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    de reviews van deze amp zijn wisselend maar doorgaans positief.
    http://www.musiciansfriend.com/ampli...#productDetail

    als pasqual denkt dat dit wat voor hem is waarom zouden wij dat dan afschieten?
    je kunt de verkoper aangeven dat je meer denkt in de richting van 300 dan van 450 en als je d'r helemaal verliefd op wordt kan je altijd nog wat meer dan 300 bieden gewoon omdat je m hebben wil.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    @NLF: volgens mij heb ik nog helemaal niets gekozen! Als ik al een afspraak maak met de verkoper wil ik in de eerste plaats iets meer weten om een goeie onderhandelingspositie te hebben. En ja, op papier spreekt ie mij wel aan maar als blijkt dat het ding niet lekker klinkt wordt het alsnog niks.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Tsja ... voor de een werkt dit, voor de ander dat. Als jij gelukkig gaat worden met deze versterker dan is dat natuurlijk prima. Ik zou alleen zelf nooit de keuze voor een versterker laten afhangen van de ruimte op mijn pedalboard (heb ik trouwens niet, maar dat is een andere zaak), dat is het enige wat ik zeg. Maar misschien werkt ie voor jou heel erg goed en klinkt ie voor jou helemaal te gek, dus ja ...
    Laatst gewijzigd door NLF; 15 oktober 2016 om 16:54

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top