Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    Wat is niet snap (en dat zal waarschijnlijk aan mij liggen) is dat ze in de receivers niet ook een input jack bouwen die je kunt gebruiken als je batterij eventueel op is. Gewoon een bypass om het direct aan te kunnen sluiten als het nodig is.

    In de meeste gevallen zul je die plug die in het eerste apparaat na de zender zit er gewoon uit kunnen rossen en daar je kabel in kunnen douwen?

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    In de meeste gevallen zul je die plug die in het eerste apparaat na de zender zit er gewoon uit kunnen rossen en daar je kabel in kunnen douwen?
    Inderdaad, dat zal de tijd niet kosten.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    In de meeste gevallen zul je die plug die in het eerste apparaat na de zender zit er gewoon uit kunnen rossen en daar je kabel in kunnen douwen?
    Het eerste apparaat na de zender is de ontvanger. Ik leg tussen de ontvanger en het eerste pedaaltje een kabel van 3m. Als er iets fout zou gaan met de wireless haal ik die uit de ontvanger en plug hem in m'n gitaar. Heb het een keertje tijdens een gig moeten doen, duurt letterlijk 3 seconden.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhythm Machine Bekijk bericht
    Het eerste apparaat na de zender is de ontvanger. Ik leg tussen de ontvanger en het eerste pedaaltje een kabel van 3m. Als er iets fout zou gaan met de wireless haal ik die uit de ontvanger en plug hem in m'n gitaar. Heb het een keertje tijdens een gig moeten doen, duurt letterlijk 3 seconden.
    Slim!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top