Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Claus Levin gitaarlessen, ervaringen?

    Ik volg deze meneer al een tijdje op youtube, en hij heeft toch een aantal van de beste filmpjes ooit online staan (voor mij persoonlijk dan).

    Nu blijkt die ook een website te hebben waarop ie een aantal gitaar cursussen verkoopt. http://www.clauslevin.com/
    De laatste nieuwe over sequences interesseert mij wel heel erg https://www.cequentia.com/products/s...s-starter-pack.
    Die linkt hij onder zijn filmpjes, maar waarom dan een nieuwe website maken ipv het gewoon op zijn eigen website bij te zetten??

    Dit brengt me toch aan het twijfelen eigenlijk. Ik heb er een beetje een vreemd gevoel bij terwijl ik totaat niet kan zeggen waarom...

    Iemand die hier al ervaring mee heeft of meer weet?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik snap niet waarom iemand zo zou willen leren spelen en ik heb ook niet het idee dat het moeilijk is wat hij doet, op de snelheid na dan.
    Zoals je al begrijpt, ik heb er geen ervaring mee Succes!

  3. #3

    Standaard

    Nieuw (ander) publiek aanspreken.
    Het product meer focus geven ipv bij andere producten plaatsen
    Deze serie is voor gitarist 2.0. Het gaat om de overdracht van wat je weet te vertalen naar je spel en daardoor de volgende stap te maken als gitarist (muzikant).

    Ik heb meerdere clips van Claus gezien (maar niets gekocht). Wat hij brengt is niet voor de ongeduldige speler. Uiteraard kan je alleen zijn licks gaan naspelen, maar hij verteld ook hoe die licks tot leven zijn gekomen.

    Als ik Claus hoor, dan hoor ik een persoon die zijn focus en passie vroeg in het leven heeft gevonden. Hij gebruikt youtube (andere inkomsten of bezigheden van deze Deen ken ik niet) om munt te slaan uit zijn kennis en kunde.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.792

    Standaard

    Je kunt ook hier in NL ergens les nemen van een gitarist die heel goed is in de richting die jij wilt ontwikkelen. Is meestal veel leuker dan internet. Op youtube staan verder belachelijk veel goede lessen die je gratis kunt bekijken. Dus om nu zo'n pakket aan te schaffen ...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top