Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik ben in ieder geval heel erg tevreden met de hotrails in de nekpositie. Helder, punch, gewoon lekker en sowieso voor mij lekkerder dan een full size nek humbucker, wat al gauw blubber oplevert in de mix. Ik weet niet hoe een brug hotrails zich verhoudt, maar de omschrijving op de site van Seymour Duncan aangaande het nekelement vind ik behoorlijk accuraat. Mocht het een tamelijk middig element zijn, zou dat voor mij zeker geen probleem opleveren. Mid is prima weg te draaien uit je versterker en wat je overhoudt snijdt prima door de mix. Zo doe ik het ook met een BKP Crawler in m'n SG. Een brugelement mag van mij ook best aardig wat mid hebben.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Brum, heb jij de neckversie hotrails in de neckpositie, of de brugversie hotrails in de neckpositie?

    Ik heb de neckversie, maar die vind ik verre van helder; een bkp nailbomb in de halspositie van een LP met 300k potmeters is net zo (niet) helder, in mijn beleving, en dat is dan nog in een heldere strat (maple 1-piece neck)

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    De nek versie inderdaad. In mijn strat is ie veel helderder dan alle nek humbuckers waar ik tot nu toe over gespeeld heb. Maar dat kan goed aan de gitaar liggen en wellicht ook de versterker. De gitaar is al erg helder en middig van zichzelf en m'n JCM 800's doen dat ook wel verder accentueren.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top