Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2012
    Locatie
    Rijnmond
    Berichten
    563

    Standaard

    Een positieve reactie is soms niet wat het lijkt dat het is.

    € 1,49 of € 1,50?

    Omdat het kan kan je het proberen. Maar wij beiden hebben nu al wel een second opinion hierboven mbt gebruikservaringen die ik hoger aansla dan webshopsupers. Lang leve het forum van GN!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door godman Bekijk bericht
    Wel gek dat er zoveel goede recensies bij staan toch...zijn geen kenners waarschijnlijk
    Heel veel bedrijven schrijven goede recensies door medewerkers geschreven. Puur om klanten te trekken en verkoop te stimuleren. Dus online recensies zeggen me niet veel, zeker als het alleen maar goeie zijn.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    ik gebruik van die goedkope setjes soms om de eerste afstelling van een nieuw gekochte (tweedehands of nieuwe) gitaar mee te doen, zeker als er veel werk aan zit dan moeten de snaren er wel eens enkele malen op/af. Zonde om dat met een duur setje te doen en als de nek, topkamp en brug goed staan gaan ze er meestal rap weer af voor een setje d'addario's.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Klaar nu!, wat doet dit gemekker over die 'pangang' snaren hier überhaupt in
    de werkbank. Rot ff lekker op naar 'Post je Telecaster' of zo...

    Dank U,

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    Wel weer grappig is die garantie van 3 jaar op die snaren.
    Dus als er een knik in komt, of de snaar breekt, dan krijg je gewoon een heel nieuw setje!
    Toch?
    Ik vraag me wel af of je ook een nieuw setje krijgt als er een snaar ontstemd raakt ...

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb voor m'n werk een tijd terug DEZE gekocht en die doen het best ok eigenlijk (op een Baltimore Strat) en mèt een extra B en E snaar

  7. #17

    Standaard

    Ik heb onlangs een klein aantal setjes gekocht en ben eigenlijk best tevreden met het setje dat ik nu in gebruik heb. Klinkt na een paar dagen nog aardig helder en ze zijn prima afgewerkt (d.w.z. tijdens het spelen geen prikjes o.i.d.) De sound is gewoon best prima. Ik heb ze nu op een enkele gitaar gezet en kan nog nog geen definitief oordeel geven. Voorlopig heb ik er weinig op aan te merken. Dat deze snaren 1,50 kosten bewijs wel dat andere makers een belachelijk hoge winstmarge hebben. Ik brak wel direct een snaar bij het opzetten, maar dat zou een incident kunnen zijn. Is me ook wel eens bij andere snaren overkomen. Ik was ook redelijk enthousiast de hoge e aan het oprekken.

    Hoe dan ook, ik heb nog vijf setjes (desnoods heb handig als losse backups). Binnenkort zal ik ook kijken hoe ze op andere gitaren bevallen. Zal dan zeker proberen een genuanceerde review te plaatsen. Is 't wat dan blijf ik er lekker op spelen, is 't niks dan betaal je daar ook voor.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik heb al een jaar ongeveer twee van die harley benton setjes van €1,50 in de kast liggen, en vorige week eens een setje geprobeerd.





    In het begin vond ik ze niet heel prettig; soort olieachtige laag op de onomwonden snaren. Jammer, maar die verdwijnt wel vrij snel.


    Qua spanning niks te klagen; heb ze op een gitaar met zwevende brug gezet die besnaard was met een setje DR hi beams 010-0. Naar dit setje toe heb ik geen met een schuifmaat meetbare verandering van brugpositie kunnen constateren ten opzichte van de DR snaren.


    Wel vind ik ze wat ielig klinken.


    Hoe ze zich over iets langere tijd houden durf ik nog niet veel te zeggen; ze corroderen wel al wat (maar geef mij een setje d'addario XL, en die zijn in 15 minuten spelen ook pikzwart).


    Tegenwoordig speel ik bij voorkeur op curt mangan snaren, en die voorkeur blijft wat mij betreft nog steeds, maar voor €1,50 per set vind ik deze helemaal zo gek nog niet.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Locatie
    Emmeloord
    Berichten
    632

    Standaard

    Bij mij werden de snaren niet goed uitversterkt door mijn element op mijn accpustische gitaar.met mijn elixers nooit geen last gehad

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik heb voor m'n werk een tijd terug DEZE gekocht en die doen het best ok eigenlijk (op een Baltimore Strat) en mèt een extra B en E snaar
    en hoe bevallen die nu op wat langere termijn?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top