Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 75 van 75
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FTI Bekijk bericht
    Bedankt. Ik zit nu toch te denken om voor Plain Enamel coating te gaan.

    Trouwens... met enig gelukkig heb ik over 2 maanden zo'n gitaar zoals afgelbeeld op je signature :-)
    ja leuk.. ik heb onlangs nog meegeboden bij Daan auctions op een Made In Korea Epi 1958 korina V met koffer maar die werd me uiteindelijk te duur Ze komen binnenkort weer nieuw bij Thomann (toegegeven.... waarschijnlijk MIC...) dus ik wacht m'n tijd gewoon af .. ik heb al 2 V's maar geen 1958-er.... By the way ga je ook de koffers er naar het oude model er bij maken???? Da's wel gaaf; bij mijn 70's Ibby V zat / zit een koffer die qua model redelijk klopt met de 58-er koffer alleen is die niet getolexed.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ga je ze allerbij identiek maken of ga je met een nog wat spelen?

  3. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    ja leuk.. ik heb onlangs nog meegeboden bij Daan auctions op een Made In Korea Epi 1958 korina V met koffer maar die werd me uiteindelijk te duur Ze komen binnenkort weer nieuw bij Thomann (toegegeven.... waarschijnlijk MIC...) dus ik wacht m'n tijd gewoon af .. ik heb al 2 V's maar geen 1958-er.... By the way ga je ook de koffers er naar het oude model er bij maken???? Da's wel gaaf; bij mijn 70's Ibby V zat / zit een koffer die qua model redelijk klopt met de 58-er koffer alleen is die niet getolexed.
    Lol ik zat toevallig daarover gisteren te denken. Ik weet het nog niet. Ik wil stiekem ook een amp kit bouwen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Ga je ze allerbij identiek maken of ga je met een nog wat spelen?
    De tweede V moet een deluxe-achtig versie worden met binding en tobacco sunburst (met de hand ge-stained) zonder pickguard of V-plaat; maar wel een string-through door middel van snaarbussen. Hierop wil ik verder p90s op zetten.
    there's a Red House over yonder, that's where my baby's at

  4. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    zeker niet in NL en ook niet w/b/w/b/........ wel waar je black-white-black-white kunt kopen.....
    Misschien 'onderste-boven' toe te passen???
    http://shop.rall-online.net/Pickguar...ply-45-x-29-cm
    Hoi Mike.

    Even nogmaals een bedankje voor de link. Mooie winkel en ze hadden idd de 4-ply pickguard! Veel keuze en leuke tools. Had al 200 EUR uitgegeven maar ik moest nog wat na bestellen. Omdat ik niet wederom xx EUR aan verzendkosten wou betalen, heb ik direct met Andreas Rall kunnen af spreken dat de bindings bewoon per envelop konden worden verstuurd.
    there's a Red House over yonder, that's where my baby's at

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FTI Bekijk bericht
    Hoi Mike.

    Even nogmaals een bedankje voor de link. Mooie winkel en ze hadden idd de 4-ply pickguard! Veel keuze en leuke tools. Had al 200 EUR uitgegeven maar ik moest nog wat na bestellen. Omdat ik niet wederom xx EUR aan verzendkosten wou betalen, heb ik direct met Andreas Rall kunnen af spreken dat de bindings bewoon per envelop konden worden verstuurd.
    fijn dat ik iets zinnigs heb gepost...
    een aap die wel bananen eet speelt vals

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top