Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Amikdla - Unfold

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.310

    Music Amikdla - Unfold

    Ik heb met mijn bandje een videoclip gemaakt!
    https://youtu.be/HIPddg3SGvc

    Al het audio-engineer werk komt van mijn hand. Ook doe ik de vocalen.

  2. #2

    Standaard

    Heel tof. Gave stem

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ik ben een beetje allergisch voor (de moderne) prog, al dat aangemeten serieuze gedoe Dat gezegd hebbende, jullie hebben er veel tijd ingestoken, leuk.

    Posi:

    * veel tijd en energie en lol ingestoken, beter dan de gemiddelde in-de-studio-videclip

    * de mix is goed

    * synth dingetjes zijn lekker subtiel

    Negi:

    * saaie muziek (een ander nummer van jullie kwam next, en was net zo mmmm beetje onopmerkelijk - sorry, kabbelt allemaal voort)

    * weet niet of de dame in de video echt bont droeg, maar if so, dikke minpunt

    Dus neem mijn kritiek tot je in de wetenschap dat ik moderne prog saai en deprimerend vind

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Good job! Ook ik zal er niet voor 'naar de winkel rennen', maar vind het wel goed gedaan. Fraaie clip ook.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  5. #5

    Standaard

    Ja, why not. Zelfs als het niet je kopje thee is (zoals in mijn geval) kun je met gemak het vakmanschap en de aandacht die de muziek heeft gekregen er aan afhoren.
    Ik ben teveel van ik-tel-tot-4-en-dan-gaan we-beuken. Toch heb ik alle respect voor dit niveau aan werk. Er zijn zeker liefhebbers voor.
    Veel plezier en succes dus.
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.310

    Music

    Dank voor jullie reacties!

  7. #7

    Standaard

    Controversieel in ieder geval....niet veel muziekclipjes eindigen met 2 kroelende kerels...

    Maar goed gemaakt clipje, soms iets teveel geacteerd (het loslaten van de handen in het bos)maar zeker niet verkeerd...

    Muzikaal zit het wel goed in elkaar maar wel wat safe....ik zat te wachten op een huilende gitaarsolo maar die kwam niet echt..



    maar ook nu weer; ik hoor op 3fm wel mindere muziek voorbij komen...

    Keep up the good work!
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top