Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 45 van 45
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zjanke Bekijk bericht
    We zouden die uitspraak eens terug moeten zoeken en dan aan het rekenen slaan. Het zou heel goed kunnen dat ze die leeftijd had, maar wellicht dat ze als mod (is ze dat nog steeds?) stiekem meeleest en gewoon antwoord kan geven.
    IN dat geval doe ik bij dezen voorzichtig een poging.

    HEEEEEEEEE BASGITAAR PRETENDEREND TE SPELEN STOEPHOERRRR, HEDDE GIJ UNNE GROTEN KUT?!?!?

    Ach, die Biebs. Ze zag me altijd al als een soort vaderfiguur. En terecht.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Bij Kim Wilson's Facebookpagina staat ze tussen de vrienden. Kort haar tegenwoordig. Maar ook op FB niet erg actief zo te zien.
    Ik ben bang dat ze een leven heeft gekregen. Die zien we niet meer terug.
    Foto onherkenbaar gemaakt, weet niet of ze nog in beeld wil:
    ALLES IS VERKOCHT!

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Bij Kim Wilson's Facebookpagina staat ze tussen de vrienden. Kort haar tegenwoordig. Maar ook op FB niet erg actief zo te zien.
    Ik ben bang dat ze een leven heeft gekregen. Die zien we niet meer terug.
    Foto onherkenbaar gemaakt, weet niet of ze nog in beeld wil:
    Ik ben zelf ook niet bijster actief op Facebook, maar in het Facebookbestaan is ze nog altijd een hele lieve vriendin van me. In het werkelijke bestaan ziet ze me nog niet te staan van de zeik!

    Zonder dollen, Bassbitch was en is nog steeds een topwijf. Al vind ik haar nog veel te jong voor een pittig, kittig kapsel. Ze heeft het nog nét niet rood geverfd! Biebs, lieverd van je ouwe, trouwe surrogaatpaps, laat je haren toch lekker weer lang. Je ziet er nog steeds fantastisch uit, maar al ZEGGEN ze van niet, diep in het hart vindt iedere man elke vrouw net iets aantrekkelijker met lang haar. Noem het een oerdrift.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Lid sinds 2003, maar profiel zegt 2004. Weet ook niet meer precies hoe dat zat. Iets als je 3 maanden niet gepost had, of was het nou een opschoonactie, waarop je binnen een paar weken moest reageren, waardoor mijn oorspronkelijke profiel gewist was.

    (verder wat Vulva zegt: vrouwen met lang haar is een soort oer ding of zo)
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  5. #45
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Kende het forum in 2003 maar geen account. Ik pas een account in 2004 maar vooral toen draaide het forum op een brakke machine en was het erg veel onbereikbaar. Gekke time out na het posten en dan stond je post er twee keer. Er was ook een mirror forum (Bassie79) en daar heb ik ook opgezeten maar die kon de drukte ook niet aan.

    Dat forum is opgericht voor Youtube (2005) en Facebook maar is ingehaald qua functionaliteit. Tweakers forum waar ik lid ben is veel strenger dan dit forum en verwijdert veel meer geneuzel. Gitaristen zijn ook heel andere denkers dan techneuten. Die houden ook niet zo van regels en tucht.
    Vriendelijke groet,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top