Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Sunflowers (met zang)

    hoi allemaal,

    hier een recent nummer van me met zang. Dit is een demo om verder uit te werken.
    Ben nog op zoek naar een bassist en toetsenist, lokatie Hilversum ;-)
    https://soundcloud.com/kredo-artist/201608sunflowers

    groetjes, Arjan

  2. #2

    Standaard

    Nice, al mis ik wel iets van een climax/afwijkend stuk dat spannign creeert (duidelijk afwijkend refrein of een soort van apotheose op het einde). Is dit qua compositie ook d e versie die het gaat worden of is het nog "under construction"?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    You need distorted guitars. Meer dynamiek. Zowel in arrangement als stem. De basis is goed genoeg om er wat moois van te maken.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Mist inderdaad spanning door een zekere opbouw. Ook vind ik de kick veel te luid, maar dat kan aan m'n boxen liggen (Behringer B2031). Verder prima muziek hoor!

  5. #5

    Standaard

    Normaal beluister is een nummer altijd als los nummer. Dit lijkt de uitzondering te zijn. Voor mij zou het hier afhangen van de context waarin je dit nummer zou plaatsen. Tussen een paar felle emotionele dingen is een beetje kabbelend ding prima te pruimen.

    Je vind het een nog verder uit te werken demo. Ik zou dat uitwerken niet overdrijven. Mooie kans dat het dan iets gekunstelds krijgt.
    Hoe dan ook iets dat nog veel mogelijkheden open laat.
    Ik zou lekker geduld hebben totdat de bezetting is hoe of je m wilt hebben. De nieuwe maten hebben er zeker ook ideetjes over.
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top