Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard No more mr. Wise Guy

    https://www.youtube.com/watch?v=N4WhU-E8j0s

    Another original, for guitar and no budget big band. A free form intro, with a little Jerry Reedish intersection, after that it could have been a big band tune, if only the other guys would have showed up.

    Enjoy!

    @Arjan nog steeds gekletter, truss rod is bijgesteld, maar de stemming is een halve toon omlaag. Dat zou met .013 snaren beter werken. En een 'pesky' b snaar die ik af en toe zou moeten dempen. Daar is dat opnemen dan weer handig voor...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Eerst dacht ik, hey lekker een nummer van Alice Cooper...!!

    Maar dit klinkt ook helemaal prima, mooie sound in je gitaar en erg lekker gespeeld Harald...!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 februari 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    104

    Standaard

    Klinkt lekker hoor !!!
    En die rammelende snaren irriteren me helemaal niet.... maakt het voor mij meer echt klinken....
    De unplugged cd van meneer clapton heb ik grijs gedraaid en daar hoorde ik ze ook op....

    allemaal veel mooier naar mijn mening dan een dood gepoetste "opname"

    meteen maar gesubscribed op je kanaal... welke ik binnenkort even uit ga pluizen....

    grt
    Alex
    Gear:
    Fender Telecaster // Fender Squier Stratocaster(Jap) // Epiphone Les Paul Traditional PRO // Epiphone EO-2
    Marshall ValveState S80 (8240) // Bugera V22 Infinium // Vox DA-5

  4. #4

    Standaard

    Thanks! No more mr nice guy toch, van Alice Cooper? De man die zijn platencontract te danken had aan het feit dat hij de zaal met het eerste nummer van de set volledig leeg speelde...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Thanks! No more mr nice guy toch, van Alice Cooper? De man die zijn platencontract te danken had aan het feit dat hij de zaal met het eerste nummer van de set volledig leeg speelde...
    Dat wist ik niet van hem! Maar blijft lekkere muziek, vind ik.

  6. #6

    Standaard

    Ontdekt door Zappa, die als enige bedacht dat als je een zaal met één nummer kunt leeg spelen dat bijzonder genoeg is dat er een markt voor moet bestaan





    Heeft verder niets met mijn nummer te maken, maar vooruit
    Laatst gewijzigd door Harald; 4 oktober 2016 om 15:15

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top