Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Discussie: Mystic

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard Mystic

    Toch maar even een topic, daar ik hier recentelijk wat vaker kom. Ik stel jullie voor aan Mystic, de progressieve metal band (nou ja band, meer een eenmansproject) die moderne strakke metal met oldskool prog a la Fates Warning mixt. Staat de laatste tijd stil, eerst omdat ik steeds meer andere muziek (van klassiek tot zigeuner, en veel EDM etx5) ging maken, maar nu ook omdat ik geen tijd meer heb. Maar goed, ben benieuwd wat men er van vindt.

    Wat geluiden:



    Laatst gewijzigd door Fusion; 29 september 2016 om 20:33

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Sjips. Video linkje gerepareerd.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Zo slecht mannen? Ook dat mag je laten weten hoor. Anders wordt 't zo gênant dat ik hier met mezelf loop te converseren...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    224 keer bekeken en nul reacties....hmmm.... nou, jammer dan.

  5. #5

    Standaard

    Nee, het is zeker niet slecht. Maar, alhoewel ik zeker van fusion en progressive rock houd, is dit niet mijn ding. Het is me teveel allemaal en het mist focus en richting (misschien word ik oud). Desalniettemin genoeg goede stukken muziek, van elk nummer kan je volgens mij wel 4 of 5 aparte nummers maken.
    Mix vind ik een beetje neuzig, vooral dat eerste nummer.
    Nou ja, daarom niet gereageerd dus.... het werd me even teveel.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    He leuk! Dank je. Ja de mix van dat eerste clipje is nogal wollig, althans het gitaargeluid. Erg jammer idd. Qua composities, hmmm, het is natuurlijk wel prog he Op zich snap ik wel wat je bedoelt, maar vind 't zelf wel meevallen, maar ik kan er als componist natuurlijk nauwelijks objectief naar luisteren

    Misschien vind je dit een wat coherentere compositie? En een betere mix danwel gitaargeluid?


  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik vind het erg goed klinken, de laatste 2 video's dan vooral en er zitten wel wat verrassingen in! Erg strak ook allemaal.... heel knap maar ook wel een reden voor mij om dit geen fijne muziek te vinden. Heb het wel allemaal afgeluisterd hoor

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik zit op de lijn van Erik. Knap, strak, maar raakt het me? Nope, maar er zijn vast een hoop liefhebbers, want de (prog)metalscene groeit nog steeds.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    He dank voor jullie eerlijke reacties!

  10. #10

    Standaard

    Laatste nummer is het beste. Erg goed gespeeld, waarmee ik bedoel dat het heel strak is allemaal.
    De beelden bij de opname.... had iets anders verwacht bij deze muziek.
    Vind het wel eentonig, maar dat zal komen omdat ik er absoluut geen feeling, of verstand van heb. Maar technisch gezien (gehoord) goed.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top