Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 40
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Oeps, sorry, ik zie nu pas dat de link van RednoiZ precies hetzelfde vertelde. 🤘🏻
    Kris

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Oeps, sorry, ik zie nu pas dat de link van RednoiZ precies hetzelfde vertelde. ����
    Nu de TS min of meer een afronding heeft gegeven van het topic, wil ik het wel even kapen eigenlijk.

    Ik heb een GT-8 die niet meer helemaal goed werkt. Ik kan geen patches meer schrijven (write) en ook sommige andere knoppen werken niet meer. Gewoon een hardware-probleem? Waarom dan tegelijkertijd bij verschillende knoppen? Of zou er nog iets aan te doen zijn? Iemand ervaring?

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Als je het echt niet meer weet kan een factory reset nog wel eens uitkomst bieden. Je bent dan wel al je data kwijt...

    [2c]
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.651

    Standaard

    probeer ook eerst even via de pc te programmeren.
    het kan zijn dat die kleine miniswitches onder de drukknoppen gewoon gaar zijn

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Edit Piaff zegt LAMAAAAAH

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    probeer ook eerst even via de pc te programmeren.
    het kan zijn dat die kleine miniswitches onder de drukknoppen gewoon gaar zijn
    Kun je dan ook 'schrijven' vanaf je pc?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Ja hoor, kan perfect via de midi-kabel!
    Kris

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    Nu de TS min of meer een afronding heeft gegeven van het topic, wil ik het wel even kapen eigenlijk.

    Ik heb een GT-8 die niet meer helemaal goed werkt. Ik kan geen patches meer schrijven (write) en ook sommige andere knoppen werken niet meer. Gewoon een hardware-probleem? Waarom dan tegelijkertijd bij verschillende knoppen? Of zou er nog iets aan te doen zijn? Iemand ervaring?
    Lijkt mij idd hardware probleem. Nu heb ik waarschijnlijk binnenkort een GT8 te koop.....die alles nog wel doet!
    Factory reset lijkt me om te beginnen niet zo'n goed idee. Ik zou dan eerst via een editor/midi proberen: eerst je goede patches in een back up zetten en vervolgens testen of je ze zo wel kunt bewerken. Als dat allemaal niet lukt, tja...dan is de factory reset het laatste redmiddel.

    Ik had vroeger zo'n ME-5 of ME-6, weet het niet precies meer welke precies. Op een gegeven moment ook sommige knoppen gaar. Wat dat betreft vind ik de GT-8 wel een stuk steviger, built like a tank. Kan echt wel wat verdragen.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JanVrm Bekijk bericht
    Ik had vroeger zo'n ME-5 of ME-6, weet het niet precies meer welke precies. Op een gegeven moment ook sommige knoppen gaar. Wat dat betreft vind ik de GT-8 wel een stuk steviger, built like a tank. Kan echt wel wat verdragen.
    Net daarom dat ik het vreemd zou vinden als die knoppen kapot zouden zijn. Of hij zou echt een serieuze klap gehad moeten hebben (denk aan uit het raam van de derde verdieping vallen). Dan mogelijk printbreuk waardoor een reeks knoppen zou kunnen uitvallen.
    Ik durf er bijna om te wedden dat een factory reset de boel oplost.
    Mss idd eerst een backupje maken...
    Kris

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Net daarom dat ik het vreemd zou vinden als die knoppen kapot zouden zijn. Of hij zou echt een serieuze klap gehad moeten hebben (denk aan uit het raam van de derde verdieping vallen). Dan mogelijk printbreuk waardoor een reeks knoppen zou kunnen uitvallen.
    Ik durf er bijna om te wedden dat een factory reset de boel oplost.
    Mss idd eerst een backupje maken...
    Factory reset had ik al eerder gedaan. Loste niets op. Calibreren ook niet. In feite werkt alles naar behoren behalve de drukknop van het pedaal en de midi. Maar het laatste ligt waarschijnlijk aan een of andere instelling op de laptop, niet aan de GT-100.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top