Ondertussen is er niet meer heel veel gebeurd. Ik heb de toets en kopplate verder opgeschuurd tot korrel 1200. Shiny!

Body is helemaal klaar op bruggaten en aardingskanaal na. Hier wacht ik mee totdat de nek gelijmd is zodat ik de exacte positie van de brugposts kan aftekenen. Gisteren heb ik de slagplaat en afdekplaat gemaakt uit dit materiaal.

Vandaag is ook eindelijk m'n fretzaag toegekomen dus ik kan komende week verder met het fretten van de nek. Heeft iemand hiervoor nog tips/best practises?

Laatste puntje is dan nog het lakwerk. Hiervoor moet ik nog een filler aanschaffen + kleur en blanke lak.

Toen ik in de autospeciaalzaak was zag ik dat ze daar ook een grote collectie Motip autolakken hadden. Verder niet naar gekeken maar omdat ik dat merk hier wel eens voorbij zie komen is dat misschien ook wel een optie. Is het voor een absolute beginner haalbaar om een mooi resultaat te krijgen met die spuitbusjes? Of kan ik toch beter gaan voor nitro van bij Guitarsupplies? Verder nog pros/cons?

Zal proberen om nog eens wat foto's te posten. Als ik bezig ben denk ik er nooit aan om foto's te nemen... Waarvoor mijn excuses