Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 46 van 46
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Wauw, lekker hoor! Mooi arrangement.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #42

  3. #43

    Standaard

    Bump, testje, heb het getabbed. Kan ik dit nu gewoon via Google Drive delen? Voor wie het leuk vindt, een tab, niet 100% zoals gespeeld, het staartje alleen schematisch aangegeven. Maar hier zou het mee moeten lukken. Capo 1 als je de originele toonsoort wilt aanhouden.

    Kan iemand even checken of dit nu gewoon te downloaden is? Bij voorbaat dank.

    https://drive.google.com/open?id=0Bx...zZsVmhXX0tVV3M
    Laatst gewijzigd door Harald; 14 mei 2017 om 16:17

  4. #44

    Standaard

    Werkt en te downloaden in TuxGuitar.

    Diverse keren e-x, B-x, D-x in de tab, i.p.v.: e-0, B-1, D-2.
    Wat is daarvan de bedoeling/betekenis ?
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  5. #45

    Standaard

    Dank voor het proberen. Goede opmerking, dank je. Het zijn percussieve slaps op de snaren. Belangrijk daarbij om gelijk op de snaren uit te komen die je vervolgens wilt aanslaan. Wat ik doe in dat intro: de eerste twee achtste tellen tokkel ik met duim, en dan middelvinger en ringvinger. Dan til ik mijn arm op en tik met duim, middelvinger en ringvinger op de aangegeven snaren. Die vingers en duim rusten dan op de snaren, en vanuit die positie sla ik vervolgens aan. Patroon wordt dan p i ma.

    Zal dat nog even aan de tab toevoegen, al zou het met het filmpje erbij redelijk duidelijk moeten zijn.

  6. #46

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top