Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: zondag ochtend

  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Dat iets lekkers als dit niet op wat reacties mag rekenen verbaast mij giga.
    Ik heb dat tot nu toe niet gedaan, omdat ik weiger naar KKSíes te luisteren.
    KKS'ies zijn korte kut stukkies, voor het goede begrip. Door het telkens opnieuw opstarten van een KKSíe, krijg ik een blessure aan mijn rechterhand. En die heb ik nog nodig, begrijp je?

    Als jij geen tijd neemt om je verhaal te vertellen, neem ik geen tijd om erop te reageren. Dat is de echte reden.
    Dus dat verklaart mijn niet-reageren.
    Twee van die ernstige koppen, lachen hoor.

    Maar in ernst: Dit klinkt natuurlijk super prettig hč. Niks mee mis. De zon komt op op woensdagochtend.....

    Lekker hoor gast, maar nu stukkies van prettige lengte s.v.p.
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Dat iets lekkers als dit niet op wat reacties mag rekenen verbaast mij giga.
    Ik heb dat tot nu toe niet gedaan, omdat ik weiger naar KKSíes te luisteren.
    KKS'ies zijn korte kut stukkies, voor het goede begrip. Door het telkens opnieuw opstarten van een KKSíe, krijg ik een blessure aan mijn rechterhand. En die heb ik nog nodig, begrijp je?

    Als jij geen tijd neemt om je verhaal te vertellen, neem ik geen tijd om erop te reageren. Dat is de echte reden.
    Dus dat verklaart mijn niet-reageren.
    Twee van die ernstige koppen, lachen hoor.

    Maar in ernst: Dit klinkt natuurlijk super prettig hč. Niks mee mis. De zon komt op op woensdagochtend.....

    Lekker hoor gast, maar nu stukkies van prettige lengte s.v.p.
    Vriendelijke groet, Gus

    oke zal er de volgende keer aan denken
    zat gewoon zondag ochtend met een gitaar op mijn schoot lekker te pingelen

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Nou, ik wilde dat ik zo pingelde. Zat even op de zwaan te wachten die zo stemmig van links naar rechts vloog ooit. Weet je nog?
    Mwa...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top