Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 45 van 45
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Tja, óf je kiest de kast bij de auto, óf, zoals ik doe, de auto bij de kast ☺

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Hier nog een hele grote G12M-65 creamback fan!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Ik wisselde mijn V30's voor M25's en daardoor kon ik mijn amp net effe harder zetten voor hetzelfde volume. Net effe wat meer in de sweet spot zeg maar. Ook zomaar een ding om rekening mee te houden...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Ik was dit ooit van plan en lange tijd kwam er natuurlijk geen reet van terecht maar ik ga dit (zo'n test) dus alsnog doen. Ben nu beetje begonnen om wat dingetjes aan te schaffen zodat ik op mijn gemak kan gaan uitproberen hoe of wat. Wordt ook meteen het meest nerd corksniff gitaar dingetje wat ik ooit gedaan heb ...

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLF Bekijk bericht
    Ik was dit ooit van plan en lange tijd kwam er natuurlijk geen reet van terecht maar ik ga dit (zo'n test) dus alsnog doen. Ben nu beetje begonnen om wat dingetjes aan te schaffen zodat ik op mijn gemak kan gaan uitproberen hoe of wat. Wordt ook meteen het meest nerd corksniff gitaar dingetje wat ik ooit gedaan heb ...
    Erg herkenbaar. Volgens mij ben ik hier 10 jaar geleden al eens begonnen met opperen dat ik mijn Gibson ES wil laten opknappen. heeft ook wel wat met geld te maken, ben niet erg rijk en als ik dan 1000 euro heb dan moet er altijd weer iets aan de auto gebeuren en of een ander gitaartje wat ook trekt. Iets nieuws kopen is toch weer leuker dan iets opknappen wat je al hebt. en zo is er na 10 jaar nog niks aan die ES gedaan. Had ook de fantasie om een buizen topje op mijn speaker in een transistor versterker aan te sluiten zodat je een buizen amp met ingebouwde backup had maar ook dat is alleen nog maar bij denken gebleven. Over mijn nieuwe amp zit ik ook al te fantaseren om andere buizen te proberen maar het komt er waarschijnlijk weer op neer dat er pas andere buizen ingaan als deze kapot gaan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top