Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 41
  1. #1

    Standaard Waarom vervuilen webshops en winkels (zoals Bax) Marktplaats?

    Ik zoek wel eens via Veilingkijker en krijg tegenwoordig vooral nog advertenties van Bax en meer van die commerciële partijen. Hebben die lui niet voldoende aan hun eigen webshop of hoe zit dat?
    Systeembericht
    Sorry, er zijn geen posts om te bekijken.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alias Bekijk bericht
    Ik zoek wel eens via Veilingkijker en krijg tegenwoordig vooral nog advertenties van Bax en meer van die commerciële partijen. Hebben die lui niet voldoende aan hun eigen webshop of hoe zit dat?
    Vraag het ze zelf eens.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.981

    Standaard

    Ja, mee eens, zeer irritant!
    Ik mag graag dagelijks op het oudere H&K-spul zoeken en word om de oren geslagen met nieuwe Grandmeisters, Tubemeisters, TM212 's etc.
    Laatst gewijzigd door Remork1970; 13 september 2016 om 22:29

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Tja, bij Internetmarketing hoort, zeker voor de grote aanbieders, een stevige penetratie in ons aanbod van advertenties.

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Het heeft zijn voordelen en zijn nadelen . Wanneer je op marktplaats echt op zoek bent naar een tweede hands exemplaar die door een particulier word aangeboden dan is het wel vervelend dat er allerlei nieuw spul doorheen staat

    Aan de andere kant is het ook wel prettig wanneer je interessante aanbiedingen voorbij ziet komen van nieuw spul

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.206

    Standaard

    Het is gewoon heel goedkoop adverteren op een heel specifieke doelgroep die relatief koopbereid is. En ook voor de zoekers die wat minder koopbereid zijn komt iig je naam vaak voorbij.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Zo is adverteren op Facebook de enige betaalde marketingvorm die ik als ZZP'er in de media doe. Voor €1,- per dag bereik ik een door mij geselecteerd publiek (regio, interesses, leeftijd) van tussen de 3000 en 6000 lezers. Zonder Facebook was mijn naamsbekendheid en omzet absoluut minder geweest.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Je moet natuurlijk ook geen cookies accepteren, dan krijg je dat.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #9

    Standaard

    Bax en andere winkels volgen het aanbod op marktplaats om te concurreren met de tweedehands markt. Ik had laatst een EHX Super Pulsar te koop gezet op Marktplaats. Die zie je bijna nooit. Prompt verschijnt er op Marktplaats een advertentie van Bax met de EHX Super Pulsar. Ze hopen dan de mogelijke gegadigden te interesseren voor een nieuwe.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Het waarom snap ik wel. Maar wat kunnen wij er aan doen om die nieuwe spullen niet hoeven te zien en kan MP er wat aan doen. Zelfs als je de knopjes `zo goed als nieuw` en `gebruikt` aanvinkt zie je nog steeds nieuw spul.
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top