Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard Livetrack Mia's Song - Bryan van Putten

    Hey hey

    We zijn nou bezig met een kleine reeks semi-akoestische optredens in de buurt van Rotterdam, super leuke en veel positieve reacties gehad .

    En we nemen vaak camera's mee dus hier weer een leuke track! Onze gitarist Emiel was helaas een beetje dom bezig door iets te enthousiast te winnen van ons met karten en die kon zijn hand niet meer gebruiken dus die deed ff niet mee . Enne die onzichtbare bassist die je wel hoort maar niet ziet XD, dat ben ik dus en ik speelde wel degelijk mee maar het podium was te klein dus ben ik maar in de fauteuil naast het podium gaan zitten, zonder lamp.....

    Mia's Song:



    Als je ons trouwens live wilt zien, donderdag de 29e staan wij in Bird Rotterdam!
    Laatst gewijzigd door Lexvandoef; 13 september 2016 om 14:07
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Haha geen succes hier zo te zien? 86 views en niemand die er iets van vindt
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  3. #3

    Standaard

    Ach ...wel beluisterd...maar ik had er niks over te melden of te vragen...het is wat het is....en het vorige liedje met die jengelgitaar was leuker. Veel leuker.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  4. #4

    Standaard

    Ja, maar niet uit desinteresse.
    Ik had mij voorgenomen eens rustig met een koptelefoon te luisteren naar dese post.
    Het onomstotelijke gegeven dat ik hier zit, en niet in mijn dinsdagavond-meest-favorietste kroeg zegt, denk ik, wel genoeg.
    Wordt vervolgd.....
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    @jvgm, thnx en het maakt niet uit, elke mening wordt gewaardeerd en kunnen we iets mee

    @Gus, haha cool die kroeg moet je niet te vaak laten wachten he maar fijn dat je relaxed genoten hebt .
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top