Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1

    Wink Mensen gezocht om mee te jammen omgeving Middelburg of Dordrecht/Delft

    Heyo,

    Ik ben Justina, een 22-jarige studente en ik zoek mensen die het leuk vinden om samen muziek te maken, gewoon totaal ongedwongen een beetje jammen en plezier hebben. Ik speel zelf akoestisch gitaar, maar ben onlangs ook begonnen met elektrisch. Ik ben zelf voornamelijk een ritmegitarist, dus als je je als solo-er uit wil leven vind ik dat alleen maar leuk. Verder speel ik ook een beetje klassiek gitaar, maar dat is niet echt geschikt voor jammen denk ik, van die ingestudeerde nummertjes...

    Mijn muzieksmaak is heel breed; van black metal tot psychedelic poprock en van klassiek tot blues. Ik heb me alleen niet echt op een stijl gericht tijdens het gitaar spelen. Opzich ben ik dus overal wel voor in qua gitaar spelen, maar zal ik met sommige dingen wat moeite hebben. Het liefst speel ik dan ook met iemand die ook weinig jamervaring heeft of het niet erg vind om me soms te horen pielen.

    Van dinsdag tot vrijdag ben ik in Middelburg te vinden. In het weekend + maandag in Dordrecht of Delft.

    Ik hoop op reactie!

    ~Justina

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Hi Justina, welkom op het forum! Je kan voor een wat breder bereik ook evt. een berichtje zetten op muzikantenbank.net oid.
    Mvg
    Chris


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top