Een aantal van mijn contacten hebben onderstaand bericht van mij ontvangen, een mooi alternatief voor whatsapp.






--------------------------------
Inmiddels is vast wel bekend dat whatsapp ongevraagd je gegevens gaat delen met facebook. Ondanks de melding dat je dit kan uitschakelen deelt whatsapp toch je telefoonnummer en zal je worden lastig gevallen door reclame. Mogelijk wordt ook je lokatie geregistreerd en gebruikt om gericht reclame te ontvangen.

Genoeg van deze arrogante privacy schending stap dan over op "telegram". Deze app lijkt sprekend op whatsapp en heeft (voorlopig) iets meer respect voor je privacy. De beide apps kunnen natuurlijk ook naast elkaar gebruikt worden.
Ga naar de playstore voor installatie ( android)

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger


Ik ben hier weg 😝

--------------------------------




Het afgelopen jaar had whatsapp een aardige plek weten te veroveren in de communicatie tussen mijn relatie's. Dit omdat net iets directer lijkt te werken dan de mail hoewel ik die meestal ook direct beantwoord. Helaas meent whatsapp schijt te moeten hebben aan onze privacy dus krijgt whatsapp van mij eerst een dikke vinger waarna ik mijn account zal verwijderen.

Tot ziens op "telegram messenger"

Frans.