Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Maar is dat niet een grote stap terug zo een telegram sturen ?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Een jaar of 2 terug flikkerde half NL whatsapp er ook uit vanwege die "privacyschendingen". Van al die alternatieven hoorden we een week later al niets meer en binne een manand was iedereen gewoon weer terug.
    Hollanders he, makke schapen, geen principe's, geen ballen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cluseau Bekijk bericht
    Hollanders he, makke schapen, geen principe's, geen ballen.
    Maar wel gewoon bereikbaar

    Ik ga geen zes verschillende apps installeren omdat iedereen zonodig iets anders moet gebruiken. Je kan me bellen, smssen, whatsappen of mailen en das meer dan genoeg.

    Maar jij hebt vast je huiswerk gedaan en kan mij natuurlijk prima uitleggen hoe de veiligheid en privacy van telegram gegarandeerd is....???

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-H Bekijk bericht

    Ik ga geen zes verschillende apps installeren omdat iedereen zonodig iets anders moet gebruiken.
    Dat is je goed recht man, gewoon blijven doen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-H Bekijk bericht
    Maar jij hebt vast je huiswerk gedaan en kan mij natuurlijk prima uitleggen hoe de veiligheid en privacy van telegram gegarandeerd is....???
    Nee hoor, ik investeer daar geen tijd in en kan je ook geen garantie's geven op veiligheid van betreffende app. Garantie geef ik alleen op werk waar ik wat meer ervaring in heb.

    Ik hoor alleen meldingen van privacy schending door WhatsApp en daar pas ik voor. Het enige wat ik hier aandraag is een naar mijn mening leuk alternatief, take it or leave it.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    Ok, goed dat je tenminste gewoon toegeeft dat je geen idee hebt waar je het over hebt en dat je ook maar gewoon achter andere mensen aanloopt die zeggen dat wel te weten.
    Jammer dat je dan andere mensen voor "makke schapen zonder ballen" gaat uitmaken.....

    Als mensen een lijstje voorgeschoteld kregen met op welke manier ze allemaal in de gaten gehouden werden in het dagelijks leven dan zou ze zich echt niet druk maken om wat Whatsapp doet.
    Als jij een telefoon in je zak hebt zitten wordt je in de meeste grote winkelstraten al gevolgd, je surfgedrag wordt bijgehouden via cookies, je belgedrag ook etc etc. Gebeurt het niet direct via jouw device dan wel via iemand anders. Dat is het mooie van b.v. al je contacten delen met Whatsapp of Telegram, die info hebben ze alvast.
    En gratis bestaat niet dus ook Telegram moet ergens geld aan verdienen en informatie levert lekker op bij adverteerders.
    Kun je misschien beter van Whatsapp gebruik maken want dan gaat je info maar naar 1 groot bedrijf ipv naar welke gek er geld voor geeft.

    Kun je je allemaal heel druk over maken maar dat doe ik al lang niet meer.
    Het is heel simpel: informatie die je niet openbaar wilt hebben zet je niet online, op welk platform dan ook.
    (Dus je dickpics niet in je iCloud storage zetten! )

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cluseau Bekijk bericht
    Nee hoor, ik investeer daar geen tijd in en kan je ook geen garantie's geven op veiligheid van betreffende app. Garantie geef ik alleen op werk waar ik wat meer ervaring in heb.

    Ik hoor alleen meldingen van privacy schending door WhatsApp en daar pas ik voor. Het enige wat ik hier aandraag is een naar mijn mening leuk alternatief, take it or leave it.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-H Bekijk bericht
    Ok, goed dat je tenminste gewoon toegeeft dat je geen idee hebt waar je het over hebt en dat je ook maar gewoon achter andere mensen aanloopt die zeggen dat wel te weten.
    Jammer dat je dan andere mensen voor "makke schapen zonder ballen" gaat uitmaken.....
    Hahaha die Cluseau. Al die Belgen die hun best doen het imago van 'dom' van zich af te schudden en doe jij in één topic alle moeite weer teniet.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top