Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard We maken het ons zelf veel te moeilijk.

    Gewoon een gitaar en een versterkertje en een zangeresje die leuk uit haar woorden kan komen is genoeg.
    Zie AWA LY.
    http://youtu.be/OyyqWCxsfec?t=708


    Volgens mij komen ze uit Frankrijk. Tegenwoordig niet echt een land waar behoorlijke muziek vandaan komt.
    Toch?
    Laatst gewijzigd door JVGM-music; 25 augustus 2016 om 23:04
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Noem dat maar een gitaartje, mooie 335 vos met bigsby en ik zie wel wat pedaaltjes liggen op de grond hoor. Maar je hebt op zich gelijk: met een kleine setup moet je ver kunnen komen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    u vergeet een drummer, en een contrabas die door een effect gaat ... maar juist ja, eenvoud is vaak mooi maar gek genoeg ook pak moeilijker dan een hoop lawaai maken.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Noem dat maar een gitaartje, mooie 335 vos met bigsby en ik zie wel wat pedaaltjes liggen op de grond hoor. Maar je hebt op zich gelijk: met een kleine setup moet je ver kunnen komen.
    Waarom moet dat?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Gelukkig zit ik nog drie bands waarvan de kleinste 5 man/vrouw telt. Niks is zo lekker dat met een complete band de boel op stelten zetten.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Waarom moet dat?
    Wat wel weer grappig is, dat kleine droge vond ik juist heel erg charmant van je Kristel van Dijk gigs, dat deed me denken aan de Acoustic TV5 recordings waar de topic starter notabene mee komt aanzetten.
    Mooi he, hoe alles met elkaar verbonden is.
    Gefeliciteerd met je Gitarist artikel.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Standaard

    Het feit is dat "minder is meer" al moet ik toegeven dat ik zelf ook veel te veel aan materiaal heb liggen, hangen en staan.
    Heb af en toe wel eens het idee dat muzikanten veel pedalen hebben liggen om het mindere kunnen te verbloemen, niet vervelend bedoelt.
    Ook ik heb veel pedalen en elektrische gitaren, maar pak altijd een van mijn akoestische gitaren, naturel of versterkt zonder effecten.
    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top