Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32

Discussie: Line 6 G10

  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Ik hoop dan van harte voor je dat je alarmsysteem niet op 2,4GHz werkt.
    Ach, een storingsbron meer of minder... Zou dat wat uitmaken als er toch al zo'n 12 (zichtbare) apparaten op 2,4 GHz aanwezig zijn in de omgeving? In de flat van mijn ouders ligt dat zelfs constant boven de 20. En dan geeft hun eigen modem nog niet eens het sterkste signaal af. Dat er sowieso nog iets werkt op die frequentie in een dichtbevolkte woonwijk is eigenlijk een wonder.

    Bij mij in huis klagen de studenten die boven op kamers wonen dat het wifi signaal wel eens wegvalt, maar ik betwijfel of dat door de G10 komt. En ach, ze surfen gratis mee op mijn internet aansluiting dus ze moeten niet zeuren...

    Toch zou het fijn zijn als ik kon zien in hoeverre het signaal van de G10 stoort, maar die G10 is geen modem dus die houdt zich (voorzover ik kan nagaan) lekker verborgen voor wifi apps die de signaalsterkte meten. Of is er een manier om dit soort verborgen apparaten toch zichtbaar te maken?
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Test geslaagd. ! Ik heb geen vreemde geluiden gehoord en ook het alarm is niet afgegaan ;-) !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top