Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 32

Discussie: Line 6 G10

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik heb er nog niet mee opgetreden, voorlopig alleen voor thuis gebruik maar vrienden van me hebben heb al wel voor live gebruikt op een middel groot podium en dat ging zonder problemen (hij zoekt zelf het beste kanaal en er is geen interventie met het kanaal dat de andere gitarist gebruikt
    ik heb tot nu toe 1 gitaar gevonden waar hij niet in past, een oude fernandes met een verzonken jackingang, wellicht dat hij ook niet past op de ibanez as serie
    life sucks and then you die

  2. #12

    Standaard

    Dit weekend ook aangeschaft, n.a.v. dit topic.

    Bevalt echt prima! Heb de indruk dat het signaal nog beter is dan met een kabel, maar dat is dan geheel "oorkundig".

    Minpunt: ik vind de oplader vrij groot. Het zou misschien handiger zijn i.v.m. ruimte in de pedalboardcase, om een ontvangplug te hebben in een indien mogelijk nog kleiner formaat dan de zendplug. Die je dan beiden kunt opladen en de oplader evt. thuis kunt laden. Mensen van Harley Benton, lezen jullie mee??

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Op dat joyo ding staat "wireless cable" 😀
    Alleen al daarom is het een koopje!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Die is helemaal klein.

    Die G10 ziet er ook te gek uit. Het enige ding is dat die ontvanger van de G30 een pedaalvorm heeft. Dat is voor mij echt idealer.

    Weet iemand hoe die line6 zenders werken icm fuzzen?
    prut...

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    Die is helemaal klein.

    Die G10 ziet er ook te gek uit. Het enige ding is dat die ontvanger van de G30 een pedaalvorm heeft. Dat is voor mij echt idealer.

    Weet iemand hoe die line6 zenders werken icm fuzzen?
    Doet het gewoon goed. Ben benieuwd of die Joyo's ook goed zijn. Ken nog iemand die er denkt over te stappen naar wireless.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Is inderdaad een mooi ding die g10. Alleen heb ik twijfels over die accu. Gaat die niet op een gegeven moment oplaad capaciteit verliezen waardoor je levensduur achteruit gaat?

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Is inderdaad een mooi ding die g10. Alleen heb ik twijfels over die accu. Gaat die niet op een gegeven moment oplaad capaciteit verliezen waardoor je levensduur achteruit gaat?
    Zal ooit wel gebeuren denk ik. De vraag is inderdaad: wanneer is ooit. We gaan het beleven....

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Net een G10 besteld. Ik ben benieuwd. Voor drie tientjes koop je trouwens een Rowin 2.4 Ghz setje op Aliexpress.
    ALLES IS VERKOCHT!

  10. #20

    Standaard

    Bump. Jawel, ik heb sinds vandaag ook een G10 en ik ben er blij mee. Wat een lekker simpel systeem. Opladen, inpluggen en spelen maar!

    Ik hoor ook geen verschil in toon met bekabeld, maar er is wel een andere verbetering... Ik ben eindelijk van een bijgeluid af dat me al heel lang irriteerde! Je kent het waarschijnlijk wel: zo'n zacht gezoem dat verdwijnt als je de gitaarsnaren aanraakt. Helemaal weg! Als ik dat had geweten dan was ik al veel eerder op draadloos overgestapt. Dus bij deze mijn tip van de dag.

    De ontvanger/lader past precies onder de hoge kant van mijn Pedaltrain. Je moet dan alleen tussen je pedalen wat ruimte vrij laten voor de plug. En dat is alweer tip nummer twee.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top