Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Gitaarspelen in een band, help, en gelijk twee solo

    Speel sinds een kleine 2,5 maand gitaar in de band Bromkatten (We zijn eigenlijk gewoon Unicornflakes met een andere zanger, maar wilde een andere naam)
    Heb bij eigenlijk elk nummer wel een solo maar vond deze twee solo's eigenlijk wel redelijk acceptabel:



    Vind dat ik bij de 2e wel te veel overdrive heb, ondanks dat die Squier Bullet best behoorlijk klinkt (Mede door die overdrive)

    Ben benieuwd wat jullie er nou van vinden.

    Ik postte wel eens dingetjes, maar dat was niet live. En dit is dat, ja.. eh, wel
    Laatst gewijzigd door Braddie; 17 augustus 2016 om 02:54

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik vind het prima solo s Braddie de nootkeuze is prima en de sound mag er wat mij betreft ook zijn . En dat van die gain bij de tweede solo , dat valt wel mee maar ik ben zelf dan ook niet zuinig met gain als ik soleer

  3. #3

    Standaard

    Thanks man, vond het zelf net een tandje te nu ik het weer terug hoor.
    Vind alleen soms m`n vibrato nog een beetje te.

    Vooral chill om te horen dat m`n nootkeuze goed is, is een beetje een onzeker puntje omdat ik voornamelijk alleen de pentatonische scale pak soms

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 november 2007
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    573

    Standaard

    Hoi Braddie, heb je al een tijd niet gehoord! (jaartje of 3) maar je gaat goed vooruit! Af en toe nog wat onzeker in je noot keuze, maar mooie oplossingen (theorie dingetje?) , maar je sound is dik in orde! Leuk om je oude filmpjes terug te zien en ze te vergelijken met nu. Top!
    2 Fenders, 3 Gibson's,1 Ibanez prestige special edition,1x Taylor 310 1 Marshall DSL, en een Fender blues deluxe, en GAAAAAAAAAAAAAAAAN

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stratie Bekijk bericht
    Hoi Braddie, heb je al een tijd niet gehoord! (jaartje of 3) maar je gaat goed vooruit! Af en toe nog wat onzeker in je noot keuze, maar mooie oplossingen (theorie dingetje?) , maar je sound is dik in orde! Leuk om je oude filmpjes terug te zien en ze te vergelijken met nu. Top!
    Ben inderdaad af en toe nog wat onzeker, zit er overigens ook nog best vaak naast qua solo's en dan stop ik compleet met spelen, ga ik over op akkoorden.

    Heb mijzelf ook eigenlijk helemaal niet gestort op theorie, gewoon heel veel improviseren en luisteren naar andere!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top