Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1

    Standaard Gitaarles in Voorburg/via Skype

    Ik geef met veel plezier gitaarlessen op maat bij mij thuis in Voorburg of eventueel via Skype. Proefles = GRATIS!

    – Heb jij altijd al gitaar willen leren spelen, je favoriete nummers leren spelen of je gitaarspel willen verbeteren?
    – Loop jij tegen dingen aan in je gitaarspel waar je hulp bij wilt?
    – Wil je tips & tricks voor je techniek, solo’s en/of riffs?
    – Wil je dé nieuwe (shred-)virtuoos worden en/of je eigen nummers leren schrijven?
    – Wil je als een echte rockster op het podium leren staan of je eigen sound bouwen?
    – Wil je leren (beter te) improviseren, meer te weten komen over muziek-/gitaartheorie en/of het lezen van bladmuziek/tablatuur?
    – Hou je van (prog)rock, metal, blues, punk, pop of funk, maar kun je niet de juiste leraar bij jou in de buurt vinden?

    Ik kan en zal je helpen bij het bereiken van JOUW muzikale doelen. Dat is mijn missie en belofte aan jou.
    Reageer hier of benader me via Facebook of mijn persoonlijke website: http://www.lennertkemper.nl/

    REFERENTIES:

    “Gitaarlessen van Lennert zijn motiverend, gaan op jouw tempo, worden aan jou aangepast en voelen aan als een gesprek tussen twee gelijken. Dat maakt het gemakkelijk communiceren, en het maken van fouten tijdens de les is niet erg (wordt zelfs aangemoedigd want daar leer je van). Ik heb nu al zin in de volgende les!” – Saskia Aanstoot

    “De lessen van Lennert zijn altijd boeiend. Hij motiveert je constant om door te zetten en je te focussen op wat je wilt leren of dingen die je wilt verbeteren. Van de basis tot de wat complexere elementen van het gitaarspelen, alles is mogelijk en theorie wordt niet op een droge manier uitgelegd. Een mooie kans om je gitaarspel stapje voor stapje naar een hoger niveau te tillen!” – Benedikt Stöckl

    “Bij Lennert leer je wat jij graag leren wilt. Je zit niet vast aan een lesboek. Er wordt zo aandacht besteed aan wat jij wilt en hoe jij jezelf wilt zien als gitarist. Lennert helpt met het (goed) aanleren van technieken en legt theorie zo uit dat je het meteen kunt toepassen. Kortom, bij Lennert word je de gitarist die je worden wilt!” – Daan van der Giessen
    Laatst gewijzigd door kempermusic; 16 augustus 2016 om 20:39

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top