Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 37
  1. #21

    Standaard

    ernest je onderschat jezelf...

  2. #22

    Standaard

    Eens hoor #2. Lijkt mij een leuk idee. Iets dat zijdelings lijkt op wat wij samen wel hebben gedaan. Een nieuw soort van Ergus heb ik de klok welk horen luiden.

    Nou is mijn muziek wel errug simpel, maar het zal voor jou toch geen rocket science zijn om op een rij te krijgen wat je toen voor akkoorden reeksen hebt gebruikt?

    Ik weet, mantel dit en dat, maar ik denk dat het een verrassende samenwerking gaat worden.
    Ik zeg: Geef het een probeer. Of give it a try, als je dat meer sexy vindt klinken.
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #23

    Standaard

    Fijn sfeertje weer Ernest! Wel een iets wat neerslachtige tekst :-(

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Op mijn leeftijd is het fijn om af en toe het gevoel van schooljongen te hebben....
    Dus kom maar op met die smilies, jongeman.... als je die weet te vinden, tenminste.....
    Nee, kan ik beter niet doen. Ik kan ze wel vinden, maar ben minder bedreven in het uitkiezen van de goeie.
    En in de paar keer dat het heb geprobeerd, veroorzaak ik dus meer verwarring omdat ik de goeie niet gebruik.
    Kortom, ik spreek verschillende talen, maar smilies spreek ik niet.

    Overigens ben ik misschien wat duidelijk (lees: scherp) uit de hoek gekomen. Jij hebt natuurlijk volledig zelfbeschikkingsrecht over je liedjes. Als jij liever een nieuw liedje maakt bijvoorbeeld dan dat je een samenwerking gaat opzetten, is dat vanzelf helemaal aan jou.
    Go go go E.
    Vriendelijke groet, GUs

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Fijn sfeertje weer Ernest! Wel een iets wat neerslachtige tekst :-(
    Dank je wel.
    Tja, af en toe een wat minder positieve tekst.... ach, zolang het maar een liedje is....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Overigens ben ik misschien wat duidelijk (lees: scherp) uit de hoek gekomen. Jij hebt natuurlijk volledig zelfbeschikkingsrecht over je liedjes. Als jij liever een nieuw liedje maakt bijvoorbeeld dan dat je een samenwerking gaat opzetten, is dat vanzelf helemaal aan jou.
    Go go go E.
    Vriendelijke groet, GUs
    Gus, het coachen zit je nu eenmaal in het bloed .En dat kruipt waar het niet gaan kan.Maar voor mij geen probleem.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Lieve ernest . Ik bewaar hem tot we thuis zijn ...mijn internetbundel voor buitenland loopt op zn eindje maar verheug ne er nu al op
    Groetjes uit Tsjechie

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje Bekijk bericht
    Lieve ernest . Ik bewaar hem tot we thuis zijn ...mijn internetbundel voor buitenland loopt op zn eindje maar verheug ne er nu al op
    Groetjes uit Tsjechie
    Kannie wachten.... Rij voorzichtig !
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    ah Ernest, het is ( bijna) het eerste wat ik doe , vanavond thuis gekomen en na even mijn huiswerkresultaten gecheckt te hebben ( je mag weer trots op me zijn had weer een mooie voldoende) heb ik meteen geluisterd naar je prachtige nummer want dat is wat ik het vind. een prachtnummer, met een sterke melodie. je stem is zoals altijd aangenaam, en het heeft die lekkere sixties feel weer. waar ik dol op ben
    ik ga niet muggenziften over je engels, je bent een hollander en dat hoor je ,maar ik vind het zo n topnummertje dat ik er geen last van heb haha
    liefs kris

  10. #30

    Standaard

    Dank je wel Kris, voor jouw mooie opmerkingen. Dat sixties hoor ikzelf niet zo, maar lees het vaak in opmerkingen.
    Fijn dat jouw studieresultaten weer in orde waren. En welkom thuis !
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top