Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 37
  1. #1

    Music Poor man's fantasies

    Met het mooie weer deze 'zomer' ( ) niet in de zon liggen bakken, maar weer eens een liedje gemaakt.

    Opgenomen met Audacity V 2.1.1
    Samson C02 mics voor gitaar en Samson USB C01 mic voor de zang.
    Gitaar partijen : Collings OM2H
    Drums : programma Hydrogen V 0.9.7-beta2

    Alle commentaar is welkom !

    https://soundcloud.com/ernest01/poor-mans-fantasies
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Heerlijke sixtiessound. Ben zwaar jaloers. Heb namelijk niet de lef om mijn matige zangkwaliteiten te delen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Wat is dat nou weer voor bitcherige opmerking, Joost...??

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Wat is dat nou weer voor bitcherige opmerking, Joost...??
    Die opmerking gaat uitsluitend over mijn eigen gebrek aan zangkwaliteiten. Net als de eerdere postings van TS waardeer ik zijn opnames zeer.

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Het klinkt een beetje folky , en het is echt een song met een sterke melodie . Ik houd wel van nummers met een sterke songstructuur

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Of, zoals men in minder milde omgevingen zegt......: Thank you and don't quit your day job.

  7. #7

    Standaard

    Leuke melodie. Nog wel werken aan uitspraak van het engels en ook de zang mag wat strakker.
    Koortje op de achtergrond leuk detail.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  8. #8

    Standaard

    Als semi loco plaatsvervangend voorzitter van de fanclub spreek ik mijn oprechte dank uit voor (opnieuw) een juweeltje.

    Donovan Leitch (van onder andere Season of the witch kunne) trekt van nijd zijn knopen van zijn overhemd. Ik weet zeker, dat hij deze zelf had willen schrijven.

    Niet teveel aan de basissound sleutelen en dus lekker je eigen ding blijven doen. Er is hier niks beters te bereiken dan een ogenblikkelijk herkenbaar en persoonlijk geluid.

    Misschien dat een baspartijtje de zaak nog iets op kan leuken, maar dan hebben we het voor mij wel gehad.
    Leuk leuk leuk is ie weer.
    Vriendelijke groet, Gus

  9. #9

    Standaard

    Fok hier en daar wat mieren neuken...................Maar ik blijf het zeggen. Ernest yr a hell of a Songwriter !!!!!

  10. #10

    Standaard

    @Joost. Dank je wel voor jouw commentaar. En het is absoluut niet mijn bedoeling jou jaloers te maken.
    Fijn te zien dat je mijn andere 'spullen' ook kunt waarderen.

    @Brad. Leuk dat het een folky gevoel geeft. Daar had ik niet op 'aangestuurd', maar het kan dus alle kanten op.

    @JVGM-music. Dank voor de tips. Heb ik meerdere malen gehoord - mijn uitspraak - en ben er nog steeds mee bezig om het te verbeteren. Bij het ene liedje lukt dat beter dan een ander....

    @Gus. Mooi stukje proza weer. Haha, ik zie de heer DL al voor mij, zonder knopen.
    Wat de bas betreft kan ik een volgend nummer eens naar jou sturen voor een stuwende bas-partij ?

    @Guitarkid2. Dank voor jouw reactie, echter te veel eer....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top